.PhoeniX. Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Geplaatst: 29 januari 2015 Volgens mij ligt het volkomen aan de server, of je internet Hmm, Flatworld is opzich wel geniaal, al ben ik de laatste tijd niet meer in de server geweest. Binnenkort zal ik eens even kijken hoe alles eraan toe is.... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Geplaatst: 29 januari 2015 Volgens mij ligt het volkomen aan de server, of je internet Nee, want ik kan wel in andere server en normaal online gamen. Gisteren zei Dave dat t een Security issue was, denk dat dat t nu weer is. Reageren
Davedavy Geplaatst: 29 januari 2015 Rapport Geplaatst: 29 januari 2015 (bewerkt) Gisteren zei Dave dat t een Security issue was, denk dat dat t nu weer is. Nu niet meer als het goed is. Ik ga er even naar kijken. Edit: Okay er gaat dus blijkbaar wat fout, echter heb ik atm geen tijd om het uit te zoeken. Het wordt dan morgen avond of zaterdag :/ Bewerkt: 29 januari 2015 door Davedavy Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) Wie wilt met mij deze gaan bouwen in de Nether? T is een Gold/XP Farm Bewerkt: 30 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Oei, dus met zo'n apparaat/machine kan je oneindig veel goud krijgen? De Nether lijkt mij een klein beetje een gevaarlijke plaats, omdat je ook in de lava kan donderen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Ik wil miss wel helpen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) De Nether lijkt mij een klein beetje een gevaarlijke plaats, omdat je ook in de lava kan donderen. Zoals je ziet is die van mij op Bedrock gemaakt, dus eigenlijk 'op' de nether. Als je geluk hebt kan je met enderpearls erboven komen, en als je daar een portal bouwt, heb je genoeg ruimte om XP farms te bouwen! Dat zou je moeten zien als een flat World in de nether. En we kunnen cobwebs bouwen op de grond, als je die raakt neem je geen damage en ze moeten er toch komen om het spawnen van Ghasts tegen te gaan En ja, het bied oneindig goud en ook oneindig gouden zwaarden, maar we kunnen de hoppers zo instellen dat er alleen golden nugguts en goudstaven in komen. Bewerkt: 30 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Hoe kan ik helpen? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 (bewerkt) Zodra ik op de server ben zal ik ff zorgen dat er een portal boven t Bedrock is en ik een beginnetje heb. We hebben trouwens iron nodig voor de hoppers, maar dat is denk ik niet zo veel. Dit is t recept voor de hoppers. Ik weet niet hoeveel ik er nodig heb, denk tussen de 20 en de 30. Bewerkt: 30 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
AXIO Geplaatst: 30 januari 2015 Rapport Geplaatst: 30 januari 2015 Mooi nieuws dat de server gewoon online blijft. Ik kom binnenkort weer langs! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Is hij alweer online? Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 (bewerkt) Ben er nu aan bezig. Tevens wil ik een (trieste) mededeling doen dat ik vanaf 23 februari niet meer in staat ben de server te hosten. Dan loopt de server af en ben niet van plan hem te verlengen. Ook in verband met aankomend tijdgebrek aan mijn zijde lijkt het me verstandig voor mezelf en jullie hier niet meer mee door te gaan. Er is dus nog 23 dagen de tijd om een vervangende beheerder te zoeken, wordt die niet gevonden zal ik in de laatste week de maps uploaden en beschikbaar stellen. Op dit moment ben ik bezig hem weer aan de gang te krijgen, lukt dat niet betekend dat dat er helaas een vroegtijdig einde is gekomen. Edit: Toch nog gelukt. Enjoy your last days. Bewerkt: 31 januari 2015 door Davedavy Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Upload dan de map maar, dan wachten we wel weer tot iemand weer een nieuwe host Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Oei, dat is best wel jammer. Naja we zullen dan de laatste 23 dagen er echt van moeten genieten. Ik kom zometeen even in de server en snel m'n wolkenkrabber afbouwen, voordat de server misschien definitief weggaat. Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 (bewerkt) Zoals het er nu uitziet zal in de week van 16 februari de server offline worden gehaald en alle server files worden gepubliceerd. Iedereen kan er dan mee doen wat die wil. Als iemand hem wil overnemen kan het natuurlijk ook eerder, of misschien gooi ik hem zelf wel eerder offline. Ik ben er nog niet over uit. Bewerkt: 31 januari 2015 door Davedavy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.