Djmaddox Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Inb4 map wordt dan weer gereset Reageren
Davedavy Geplaatst: 31 januari 2015 Rapport Geplaatst: 31 januari 2015 Inb4 map wordt dan weer gereset Je mag hem gerust hosten hoor, geen map die gereset hoeft te worden Reageren
Together Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Ik vind het wel jammer dat de server over ongeveer een maand weggaat. Achja, zo loopt het altijd met GtaF servers. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Volgens mij was die vorige server wel langer online dan een maand. Het is ene kant wel erg zonde dat de server na een maand weer weggaat, dus ik heb niets voor niets al die bouwwerken gebouwd? Reageren
thebig Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Deze server is inmiddels al anderhalve maand online en er komt nog een maand bij, dat is dus een heel stuk langer dan de gemiddelde GTAF-server, hoor. Ik zie het wel zitten om eens helemaal opnieuw te beginnen, er is niet veel meer te doen. Reageren
Dexist Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Volgens mij was die vorige server wel langer online dan een maand. Het is ene kant wel erg zonde dat de server na een maand weer weggaat, dus ik heb niets voor niets al die bouwwerken gebouwd? Als je wil dat je gebouwen voor eeuwig blijven, moet je in singleplayer gaan bouwen Deze server is inmiddels al anderhalve maand online en er komt nog een maand bij, dat is dus een heel stuk langer dan de gemiddelde GTAF-server, hoor. Ik zie het wel zitten om eens helemaal opnieuw te beginnen, er is niet veel meer te doen. Klopt vind ik ook niet zo erg. Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 (bewerkt) Ik vind het wel jammer dat de server over ongeveer een maand weggaat. Achja, zo loopt het altijd met GtaF servers. Volgens mij was die vorige server wel langer online dan een maand. Het is ene kant wel erg zonde dat de server na een maand weer weggaat, dus ik heb niets voor niets al die bouwwerken gebouwd? Kijk het is heel simpel. De server is 99,9% van de tijd leeg. Nu kun je wel komen aan zeuren dat hij alweer weggaat maar als er zo weinig gebruik van wordt gemaakt vind ik het niet meer waard om nog langer geld en met name tijd (die ik niet meer zoveel heb als voorheen) erin te steken. Zo'n actieve server die jullie zo graag willen begint bij jezelf. Als er nu actief gebruikt van werd gemaakt had ik het nog wel willen overwegen maar dat is simpelweg niet zo. Als je het zo jammer vind dat het 'alweer' na 1 maand afloopt dan moet je jezelf de vraag stellen, hoe kan dat? Denk je het beter te kunnen? Niemand die je in de weg zal zitten. Ik zal zelfs nog hulp aanbieden als dat zou moeten. Naast dit, heb ik om bovenstaande reden besloten de server dit weekend (zondag) af te sluiten en de maps te publiceren. Bewerkt: 2 februari 2015 door Davedavy Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Geplaatst: 2 februari 2015 Gelijk heb je. Als je voor iets betaalt waar nog geen hond gebruik van maakt kun je het geld net zo goed in de put gooien. Natuurlijk is het jammer van al die fantastische bouwwerken in de server, maar deze beslissing is niets meer dan begrijpelijk. Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 (bewerkt) Begrijpelijke beslissing Dave. Het was absoluut leuk zolang het duurde. Moge de Church of Eru Ilúvatar voor altijd in onze herinnering blijven. Vraagje: waar en hoe heb je deze huidige server opgezet? Bewerkt: 3 februari 2015 door Froodooo Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Moge de Church of Eru Ilúvatar voor altijd in onze herinnering blijven. Naaste een heel dorp heeft ie nog een eigen religie blijkbaar De server draait trouwens op Spigot als ik t goed heb. Deze werkt trouwens wèl voor 1.8! Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Naaste een heel dorp heeft ie nog een eigen religie blijkbaar Inderdaad was ik lekker bezig om mijn compleet eigen beschaving in elkaar te draaien. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 (bewerkt) De Grote Berg uit zijn wensen dat een dapper individu zal opstaan om de eervolle taak van serverhost op zich te nemen. Zijn zegen zal zeker toebedeeld worden aan zeker sujet! Tevens meldt Hij dat elke aanhanger van zogenoemde 'Church of Eru Ilúvatar' een heiden is. Bewerkt: 3 februari 2015 door $NeoSyp$ Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 Dus iemand gaat de server verder hosten? Mooi, kan ik toch m'n huis gaan renoveren (wat een tering lang project gaat worden....). Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 De Grote Berg uit zijn wensen dat een dapper individu zal opstaan om de eervolle taak van serverhost op zich te nemen. Zijn zegen zal zeker toebedeeld worden aan zeker sujet! Tevens meldt Hij dat elke aanhanger van zogenoemde 'Church of Eru Ilúvatar' een heiden is. Komt hij weer.. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Geplaatst: 3 februari 2015 je kan ook evt naar een hosting gaan en vragen om sponsering reclame in ruil voor server (y) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.