Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar zou je die reclame dan willen plaatsen? Hier op het forum lijkt me dat niet toegestaan, en in de server zelf lijkt het me alleen maar irritant, en niet bepaald rendabel voor de reclamemakers. Zijn er überhaupt hosts die zo'n constructie aangaan..?

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Zometeen heb ik de map van 31 dec, 2 jan, 4 jan, 10 jan, 21 jan en de complete server + maps van vandaag beschikbaar ter download voor jullie.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Waar zou je die reclame dan willen plaatsen? Hier op het forum lijkt me dat niet toegestaan, en in de server zelf lijkt het me alleen maar irritant, en niet bepaald rendabel voor de reclamemakers. Zijn er überhaupt hosts die zo'n constructie aangaan..?

zoals ik het doe/deed bij een host van een soort kennis van me

is bij de spawn pressureplate's en op de website (als je die hebt) een linkje plaatsen is vaak voldoende voor hun

Geplaatst:

Zometeen heb ik de map van 31 dec, 2 jan, 4 jan, 10 jan, 21 jan en de complete server + maps van vandaag beschikbaar ter download voor jullie.

Oeh :puh: Gaat de server nog online tot t weekend of is dit echt t einde?

Helaas wel. Alle world backups en de complete server zijn hier te downloaden. Enjoy ;)

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Tevens meldt Hij dat elke aanhanger van zogenoemde 'Church of Eru Ilúvatar' een heiden is.

Heb je de geheime tempel van de Kleine Boom in Aclopeca dan al ontdekt? hypocrite.gif

Helaas. Ik ga zoeken naar hele goedkope hosting of kan vragen of Serverbuilds mij de helft van de prijs wilt bieden (ze volgen me toch oo Twitter, dus niet geschoten is altijd mis :puh:) maar ga daar niet vanuit.

Waarom host Joriz er geen voor ons? :puh:

Bewerkt: door Ezra24rct3

Omdat Joriz al deze site betaald dat waarschijnlijk wel een zakcentje kost ?

Bewerkt: door skullz-000
Geplaatst:

Volgens mij is dat thuishosting, en er zitten reclames op de site wat dus ook geld oplevert? :puh:

Anyway, als ik een server zou hosten, is 512mb ram genoeg? Ik kan me heugen dat Dave 500 gebruikte.

Geplaatst:

Aha. Denk je dat ik het met 512 ook kan lukken? Als dat zo is ga ik kijken of ik zowat de helft van m'n zakgeld per maand eraan wil besteden :7

Geplaatst:

Tja, wordt 512 MB niet een beetje te krap? Want Dave gebruikte respectievelijk 1 GB, en soms was de server erg laggy.

En daardoor waren er ook soms kleine serverstoringen. 'T is beter dan dat de server iets meer geheugen heeft, dan te weinig :puh:

Geplaatst:

Maar is er nog genoeg vraag naar de server?

Dat is het hem ook. Ik kan wel al m'n zakgeld per maand gaan besteden aan een server, alleen ga ik het geld verspilling vinden als er vervolgens niemand op speelt behalve ikzelf.

Geplaatst:

Op een 512mb kan je max 10 plugins )anders lagg( (voor mc server moet je wel verstand hebben van servers)

op 1gb wordt aangeraden max 20 plugins of laggspikes en timed out al die rotzooi

1,5gb wordt het vaakste gekocht zit er precies tussen in en kost niet veel

zelf raad ik je of www.cdhost.info of www.minecraftbudgethost.com zit zelf bij de laaste en is erg goed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...