Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Plug-ins zouden een hele goede initiatief zijn, vooral Anti-Grief Plug-ins zouden erg mooi zijn.

Zolang de Eco-Plugins of dat andere rotzooi, niet bij de server wordt toegevoegd.....

Ennuh... als de server zo'n 750 MB is, dan zouden 15 Plug-ins wel het gemiddelde zijn.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Chest locken, roll-back opties.

En um log commands, dat je kan zien wie waar, wanneer een block plaats of weghaald, kan je dus snel zien wie gegrieft heeft.

Geplaatst:

Ik zal ff kijken. Ik wil wel een server hosten, maar dan word het 512 mb. Ik gebruik zo de backup ff en kijk ff hoe hij runt op 512 MB, en ga ff kijken wat er overbodig is en weg kan. (Bij mij is het sws wel laggie omdat m'n PC niet de beste is, daarom vraag ik een vriend ook ff of hij via Hamachi op de server kan komen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal ff kijken. Ik wil wel een server hosten, maar dan word het 512 mb. Ik gebruik zo de backup ff en kijk ff hoe hij runt op 512 MB, en ga ff kijken wat er overbodig is en weg kan. (Bij mij is het sws wel laggie omdat m'n PC niet de beste is, daarom vraag ik een vriend ook ff of hij via Hamachi op de server kan komen.

Ik neem aan dat je de server gaat portforwarden, zodat andere spelers er op kunnen, zonder hamachi?

Bewerkt: door Votair
Geplaatst:

Tja, wordt 512 MB niet een beetje te krap? Want Dave gebruikte respectievelijk 1 GB, en soms was de server erg laggy.

En daardoor waren er ook soms kleine serverstoringen. 'T is beter dan dat de server iets meer geheugen heeft, dan te weinig :puh:

Dat kwam door issues met het netwerk.

Als jullie goedkoop een VPS zoeken weet ik ook nog wel adresjes hoor, daar niet van. Maar je moet het ook kunnen.

Ik neem aan dat je de server gaat portforwarden, zodat andere spelers er op kunnen, zonder hamachi?

Ik ga ff met een vriend kijken hoe hij runt met 512 MB voor ik een host ga kopen. Ik wil niet dat mijn apparatuur 24/7 gaat draaien en we hebben hier de laatste tijd last van wat problemen met de stroom (mede mogelijk gemaakt door de buiten lamp xD)

Ik wil wel een link naar een goedkope VPS hoor! Freaze is de beste die ik tot nu toe ben tegen gekomen.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik ga ff met een vriend kijken hoe hij run

Als je hulp nodig hebt kun je me ook contacteren, is allemaal geen probleem hoor ;)

Boys. Ik ga dus een server hosten, alleen wil ik wat weten. Willen jullie een nieuwe map (Wat dus betekent dat ik alle plug-ins opnieuw erin ga zetten, en dus niet de oude server map ga importeren) of willen jullie verder gaan op de oude?

En als er een nieuwe map komt, willen jullie dan weer een stad als spawn waar jullie omheen kunnen bouwen?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Als we verder zouden gaan in de oude server heb ik nog genoeg ideeën en mogelijkheden om 'mijn' stekkie uit te breiden. Opnieuw beginnen is daarentegen misschien ook wel leuk. Minecraft draait toch om het bouwen van nieuwe dingen, en op de huidige map zijn we daar op een gegeven moment toch een beetje klaar mee, denk ik.

Wel heel tof dat je een server gaat hosten Ezra! :D

Geplaatst:

1 voor een nieuwe map dus? Wat voor een soort spawn willen jullie hebben, mocht er een nieuwe map komen?

Geplaatst:

Ik ben ook voor een nieuwe map. Misschien een gewoon klein huisje zoals op Crypteq's server een jaar geleden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...