Ezra24rct3 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Nou dat is dus duidelijk. Een berg zoals in de snapshot server van Crypteq vorig jaar? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Geen idee wat het inhoudt, maar ga je gang maar. Het zal me benieuwen. Reageren
thebig Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 We zoeken gewoon een grote berg en leven daar allemaal samen. Iedereen kan zijn eigen kamertje maken. Daarnaast worden er ook gemeenschappelijke farmingruimtes gemaakt, zodat we genoeg te eten hebben. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Oh, dat concept lijkt me wel grappig. Je wordt dus min of meer gedwongen om samen te werken? Dat is wel een verandering, aangezien ik het idee had dat iedereen nogal op zichzelf gericht was in het MC-dorp. Reageren
Together Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Ja dat klopt! De vorige heb ik niet heel goed meegekregen. Ik had het veel te druk met school etc. Dus ik hoop dat ik er nu wel bij ben als het begint. De vorige keer kwam ik aan en gingen mensen al weg omdat er niks meer te doen was . Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 En in het geheim bouw ik dan toch ergens het geheime Eru Ilúvatar genootschap. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al wel begrepen. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 En in het geheim bouw ik dan toch ergens het geheime Eru Ilúvatar genootschap. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al wel begrepen. Je houdt het toch niet geheim voor een van je mysterieuze gangvriendjes? Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Eru Ilúvatar is the one and only Creator. He will decide. Reageren
thebig Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Ik denk dat ik de vorige keer ook een geheime kamer had gebouwd, wil ik nu zeker weer doen Hopelijk wordt het wel iets makkelijker om aan slimes te geraken in deze server. In de vorige Berg was ik erbij, maar de originele van een aantal jaren terug heb ik niet meegemaakt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Vandaar dat je huis zo leeg was... Vroeg me al af waar je in godsnaam je diamonds voor me had verstopt Anyway, ik ga zo de server 'kopen', geen idee wat ik t anders moet noemen... :$ Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 (bewerkt) Bedankt dat je een gloednieuwe server wilt hosten, Ezra Een nieuwe map zal geen probleem moeten zijn, en in een berg wonen lijkt mij tof! (Het is wel namelijk stom dat je alle tools kwijt bent ) Bewerkt: 4 februari 2015 door bountyskull_10 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 februari 2015 Rapport Geplaatst: 4 februari 2015 Als je een beetje geluk hebt met mijnen heb je je diamonds etc wel weer terug in no-time! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.