Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Best maken dat er dan zo weinig mogelijk onder de berg wordt gemined, anders heb je daar binnen de kortste keren gatenkaas.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is iets waar ik niet over ga. :puh: Als we er een gatenkaas hebben gaat iedereen vanzelf wel een andere kant op. En sowieso gaat iedereen een andere richting op als er in de berg niets meer te doen is. ;)

*Beetje uitstellen*

Ik had nog ff een vraag over wat opties die ik aan en uit moet schakelen voor ik de server koop, heb daarover ook een ticket gestuurd. Ik wacht nog ff tot een reactie en daarna ga ik de server kopen. Met een beetje geluk is hij vanavond nog open om te testen! :)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik zie wel. Ik ga random een World laten generen, en als de spawn niet +/- 50 blokken is van een extreme Hills biome verwijder ik de World map en laat ik een nieuwe genereren. Zo simpel is het.

Geplaatst:

We'll see, k? Ik ga eerst kijken wat we eruit krijgen, mocht ik na meerdere keren proberen niets chills krijgen gebruik ik die seed.

Geplaatst:

Als je gaat kloten met de instellingen, of Biomemods, dan heb je de kans dat de server gaat laggen.

En dat is volgens mij niet de bedoeling, aangezien de server een capaciteit heeft van 512 MB ;)

Nope, heb een host gevonden die voor 3,50 per maand (standaard 1.50. +2,00 voor plug-ins support) bied voor 1 GB. :) Maar dan nog, ik ga proberen het aantal plug-ins etc zo laag mogelijk te houden, zodat de server zo min mogelijk lagg gaat hebben.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Met 1GB en gezien de hoeveelheid spelers hier kun je gerust wat plugins draaien. Ik zou niet te zuinig zijn :puh:

TIP (?): Je kunt mijn server gewoon downloaden, de maps eruit halen en beginnen met een nieuwe map. Je hoeft natuurlijk niet alles te gebruiken maar Essentials ed is allemaal al start klaar.

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Dat weet ik, en ik heb die map op de bureaublad staan van m'n PC. O en Dave, kan je je server 1 keer opstarten, maar dan dat de standaard gamemode Creative is, en dan de map nog 1 keer uploaden? T lijkt me leuk om gewoon te kutten in Creative in de oude wereld in Singleplayer.

Buiten die paar opgenoemde plug-ins vind ik echt niet dat er meer moet. Het is niet omdat er plek is voor meer, dat er ook echt meer in moeten. Eens basic minecraft zonder tpa en al die zooi is echt leuk. Alleen zal de anti-grief plug-in wel een noodzaak zijn, zoals in het verleden al veel is gebleken.

Edit: De downloadlink van de vorige server staat nu ook in de openingspost. Vanaf nu zullen ook de eventuele downloadlinks van toekomstige servers daar worden bijgehouden, zodat die altijd makkelijk terug te vinden zijn.

Bewerkt: door thebig
Geplaatst:

Ik 'leen' sowieso Essentials en password login. Als iemand nog een aantal goede plug-ins heeft welke een nuttige toevoeging bieden qua anti griefen kunnen een link sturen naar mij. Let op dat het wel 1.8 moet ondersteunen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...