Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

en password login.

Die is eruit gehaald. Omdat de wachtwoorden lokaal werden opgeslagen is het niet slim deze te publiceren. De plugin was Authme.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ga morgen als ik thuis ben de server betalen, en dan ga ik beginnen met het opzetten van de plug-ins etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Inb4 map wordt dan weer gereset :7

Je mag hem gerust hosten hoor, geen map die gereset hoeft te worden ;)

Graag, stuur alle bestanden en relevante info maar mijn kant op, knal ik hem op een server.

edit: nvm, ezra21412343 heeft al aangeboden de server te hosten.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst: (bewerkt)

Morgen of van het weekend.

EDIT: Server is net betaald! :*D Nu wachten op een bevestiging, dan ga ik beginnen.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik ben best wel blij dat er weer een nieuwe server boven water komt drijven :puh:

Helaas kan ik er vanavond niet bijzijn, aangezien ik de hele avond wegga naar een speciale bijeenkomst.

Geplaatst:

Ik heb tot nu toe Essentials er als enige inzitten. Ik wil straks nog ff een login plug-in erin doen, en dan ga ik zorgen dat er een goede berg in de regio van de spawn is, en daar creëer ik natuurlijk ook een paadje naar .

Geplaatst:

Geen idee... Ik heb het, raar genoeg, ook niet voor elkaar gekregen om mezelf admin te maken... :$ Ik heb het op de goede plaats gedaan, maar t kan ook aan mij liggen. En de console zegt ''Unkown command, do /help for help." als ik /op ezra24rct3 doe. Als ik dan /help doe zegt ie daarintegen weer t zelfde :7 Anyway, ik kom er wel uit. Is het niet vandaag, dan is het morgen wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...