Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor spawn ga gewoon op de blockstaan bijv doe daar /setspawn je zelf admin maken doe op naam in command elke minecraft consoles doen zonder / zorg voor ranks en perms

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb mezelf admin gemaakt! :D Jeeeeeeej! En ik heb ook ff een berg gezocht. Ik kwam uit op deze: er is btw een swamp biome waar slimes spawnen :)

24fgrwz.png

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Dat het in twee delen is gesplitst lijkt me wel interessant te zijn. Net zoals de swamp :puh: Hoe hoog is hij, zo'n 75 blocks? Lijkt me wel iets mee aan te vangen.

Ik heb een spawn erbij gebouwd. Ik zal zo ff het IP plaatsen van de server. :)

EDIT:

IP: 149.91.82.74:25592 Ik zie jullie zo :)

Geplaatst:

Over een uurtje of twee kom ik wel eens op de server. Ik ga het IP nu al in de openingspost plaatsen, daar kan iedereen het dus vanaf nu terugvinden.

Geplaatst:

Ezra, ik wou uw server graag joinen, maar als gevolg zegt 'ie dat de server offline is.

Of staat de server daadwerkelijk offline, of heb ik een verkeerde server-ip ingevoerd?

Essentials geeft je volgens mij de mogelijkheid om /spawn te doen.

heb je perm voor nodig

edit heb ff gekeken de server ip klopt gewoon zo staat die ook bij de hosting echter heb je wel 1.8 nodig

Bewerkt: door tjarda1999

Server was net ff offline ivm met restart. Site van de host laadde niet. Is nu weer aan :)

Geplaatst:

Die berg op die afbeelding lijkt me aan de kleine kant qua "berg" volume. Hier moet je al snel onder de grond gaan voor de ruimte.

De berg die destijds in een server was, was denk ik 6 maal zo groot qua volume. :puh:

Geplaatst:

TheBig zou ook dat hij in de wereld zelf er groter uitziet dan op de foto. T is een relatief grote berg.

Geplaatst:

Ik heb al gewerkt aan de centrale hal. Het is een cirkelvormige hal met een ronde koepel. Het heeft wel nog de nodige versiering nodig, dat kan later gebeuren. Vanaf daar kunnen we alvast de trappen en gangen uitwerken, zodat iedereen aan zijn kamertje kan beginnen :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...