Ezra24rct3 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Veel succes met het maken van de ronde hal! Ik heb z'n gevoel dat jij de server goed gaat try harden Reageren
Together Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 De berg is inderdaad groter dan dat het lijkt. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Ik geraak er niet in, terwijl ik wel mijn goede wachtwoord invoer. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Mocht je een fout in je wachtwoord gemaakt hebben stuur ik je het wachtwoord wel in een PM of via Skype. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 Het is al gelukt. Ik typte één keer mijn wachtwoord en daarna ConfirmPassword in plaats van mijn wachtwoord twee keer te typen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 februari 2015 Rapport Geplaatst: 6 februari 2015 (bewerkt) Dat zat ik ja. Mooi dat je er zelf toch uit bent gekomen EDIT: Er zijn wat problemen bij de host en bij de servers zelf in Frankrijk. Server kan daardoor wat laggen en je kunt veel keren Time Out'en.. EDIT2: Probleem bij hun is opgelost. Server is nu offline omdat ik nog ff met wat instellingen bezig ben. EDIT 3: Er is nu een leuke Motd en er is een logotje! Bewerkt: 6 februari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Ik kan niks doen op de serv, alleen lopen en springe. Ben nergens permitted tot Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Ezra moet je nog builder maken. Anders kan je maar alleen lopen, springen. En ik heb nog eventueel screens gemaakt van de gloednieuwe server: Reageren
Votair Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Ik zal vanavond of zomenteen eventjes op de server komen kijken. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Kut ik ben genaaid. Heb mijn naam gechanged, dus nu herkent de server m niet en moet ik opneiuw registeren. Als ik dat doe staat er dat ik al het maximum aantal accounts heb op dit account. Wat moet ik doen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Ik verwijder je ff. Dan kan je opnieuw registeren als t goed is. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Thx dat zou mooi zijn Reageren
thebig Geplaatst: 7 februari 2015 Rapport Geplaatst: 7 februari 2015 Deze avond heb ik met Dexist aan de Centrale Hal gewerkt. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik het als 'af' beschouw of er nog aan ga werken, maar je krijgt wel het algemene idee. Daarna wat aan de algemene esthetiek gewerkt. Dat ondergrondse gangetje is nu helemaal in birch en kent nu ook een deur op het einde. De gevel is helemaal aangepast, de entree is groter gemaakt en de eerste hand aan een trap naar de eerste verdieping is gelegd. Hoe ik het voorlopig zie is dat het gelijkvloers en daaronder voorbehouden zijn voor algemene zaken. Misschien weer een algemene opslag zoals in de vorige berg, ruimtes zoals de netherportal... Dan kunnen er vanaf de eerste verdieping dus gangen gegraven worden en daarrond de appartementjes. Reageren
thebig Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Iemand heeft al de behoefte gehad om mijn diamonds te rippen. Zielig, hoor. De gangen van de eerste verdieping zijn gegraven, dus de eerste appartementjes kunnen gegraven worden. De gangen zijn 3 blocks hoog. Ik denk dat we best als regel nemen dat een appartement maximaal 2 verdiepingen hoog is (dit kan dus pas als er nog andere verdiepingen komen) en qua oppervlakte moet het ook niet overdreven groot worden. Reageren
Dexist Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Daarbij een regel als je naast iemand gaat wonen; overleg even. Want wie weet wil die persoon wel uitbreiden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.