Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Of wees gewoon verstandig en steel niet :)

+1

Ik ga zorgen dat er een plug-in komt waarmee je je Chests kunt lokken. Voor nu kan ik zorgen dat er een ender Chest is zodat je toch 9 items privé kunt opslaan, op een Vanilla manier.

EDIT: Er staat er 1 in de centrale hal :)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Ik had ook wel spullen in een kistje gestopt wat vervolgens weg is gehaald door iemand anders. :duh: . Er spawnen ook steeds creepers en andere monsters binnen. Dit is natuurlijk niet zo erg, maar het is wel jammer dat een creeper alles op kan blazen wat ook al een paar keer is gebeurd....

Edit: Is de server nu offline?

Bewerkt: door KaiSkillzz

Graaf een appartement, en maak daar chests. Je kunt later wat meer aandacht erin steken, en het nu alleen gebruiken voor opslag. ;) Ook wil ik 1 regel hebben voor appartementen: 1 appartement is maximaal 3 blokken hoog.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ow, als we die regel doen, moet het wel 3 zijn. Het plan dat ik aanhoud om de verdiepingen te maken is 1 block vloer, 3 blocks gang, 1 block plafond, 1 block vloer, 3 blocks gang,... Als je dus 4 hoog doet, zit je automatisch in de vloer van de gang/het appartement boven je.

Is er een live map?

Dus maar 1 verdieping?

Bewerkt: door KoningJesper
Geplaatst:

Is er een live map?

Atm niet. Ik kan kijken wat ik kan doen.

Dus maar 1 verdieping?

Nope. Er komen meer verdiepingen dan 1 hoor :o

Geplaatst:

Is er een live map?

Atm niet. Ik kan kijken wat ik kan doen.

Dus maar 1 verdieping?

Nope. Er komen meer verdiepingen dan 1 hoor :o

Ik heb het over het appartement. Of je die hoger mag maken dan 1 ;)

Geplaatst:

Ik vind het net leuk om een chaotische berg te hebben zonder stricte regels. Ik had net een idee voor een compact maar diep appartement aan de buitenkant.

Geplaatst:

Daar heb je een punt. Eigenlijk zijn m'n regels in strijd met m'n eigen ideeen voor een appartement. Bij deze officieel afgeschaft :7

Geplaatst:

Niet te groot bouwen, overleggen over grote met buren, gangen zijn op de eerste verdieping en hoger 3 hoog en 4 breed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...