Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jup, de server is inderdaad offline :(

En er kwam een gast zogenaamd: "CDhoster" terwijl die jongen helemaal niet lid is van GTAForum.

Of zou hij soms de sever offline hebben gezet?

Geplaatst:

Ik wil dan toch nog drie regels stellen:

• Gelijkvloers blijft off limits voor gewone huizen, de algemene ruimtes komen daar. De gangen zijn net uitgegraven, dus denk niet zo slim te zijn om daar eventjes een huisje neer te planten, want ik kap het persoonlijk weg.
  • Een verdieping bestaat uit: 1 block vloer, 3 blocks gang, 1 block plafond en worden zo boven elkaar gestapeld (het plafond van verdieping 1 heeft direct boven zich de vloer van verdieping 2). Uiteraard hoeft dit niet binnen je eigen appartement te gelden, mocht je over meerdere verdiepingen werken.
  • Breid je uit naar een nog niet bestaande verdieping? Dat is geen probleem, maar maak wel dat de verdiepingen met trappen met elkaar zijn verbonden en dat het gangenpatroon wat logisch in elkaar zit.

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt. CDHost is de eigenaar van het hosting bedrijf. Hij is nu dus aan het onderzoeken wat de lag veroorzaakt.

EDIT: Big problem. Server is suspended. Ben aan t ondersteunen wat de rede er voor is, en we morgen level met de lag :puh: Wees niet bang dat je alles kwijt bent, alles word pas over 5 dagen verwijderd haha... :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Ik moet wachten tot ik een reactie krijg. De oorzaak van t probleem is dat t RAM gebruik 100% is. Raar genoeg lagde ik vanochtend niet toen ik er alleen opzat. :o Ik laat het weten zodra de server weer online kan.

Geplaatst: (bewerkt)

De server is weer online. We hebben ook voor 1 week 1 GB erbij gekregen. :)

Bewerkt: door Ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...