Isic Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 (bewerkt) Ik heb binnen maat 19x11 dus niet zo groot. Bewerkt: 8 februari 2015 door Isic Reageren
AXIO Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Ik kom vanavond wel even langs! Leuk weer een berg! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Jup, de server is inderdaad offline En er kwam een gast zogenaamd: "CDhoster" terwijl die jongen helemaal niet lid is van GTAForum. Of zou hij soms de sever offline hebben gezet? Reageren
thebig Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Ik wil dan toch nog drie regels stellen: Gelijkvloers blijft off limits voor gewone huizen, de algemene ruimtes komen daar. De gangen zijn net uitgegraven, dus denk niet zo slim te zijn om daar eventjes een huisje neer te planten, want ik kap het persoonlijk weg. Een verdieping bestaat uit: 1 block vloer, 3 blocks gang, 1 block plafond en worden zo boven elkaar gestapeld (het plafond van verdieping 1 heeft direct boven zich de vloer van verdieping 2). Uiteraard hoeft dit niet binnen je eigen appartement te gelden, mocht je over meerdere verdiepingen werken. Breid je uit naar een nog niet bestaande verdieping? Dat is geen probleem, maar maak wel dat de verdiepingen met trappen met elkaar zijn verbonden en dat het gangenpatroon wat logisch in elkaar zit. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Hier kan je zien off ie offline is http://multicraft.minecraftbudgethost.com/index.php?r=server/view&id=70 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 (bewerkt) Klopt. CDHost is de eigenaar van het hosting bedrijf. Hij is nu dus aan het onderzoeken wat de lag veroorzaakt. EDIT: Big problem. Server is suspended. Ben aan t ondersteunen wat de rede er voor is, en we morgen level met de lag Wees niet bang dat je alles kwijt bent, alles word pas over 5 dagen verwijderd haha... Bewerkt: 8 februari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Dexist Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Wat bedoel je precies? Hij is bezig met het probleem te verhelpen? En weet je ongeveer wanneer de server weer online is? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Ik moet wachten tot ik een reactie krijg. De oorzaak van t probleem is dat t RAM gebruik 100% is. Raar genoeg lagde ik vanochtend niet toen ik er alleen opzat. :o Ik laat het weten zodra de server weer online kan. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 (bewerkt) De server is weer online. We hebben ook voor 1 week 1 GB erbij gekregen. Bewerkt: 8 februari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 8 februari 2015 Rapport Geplaatst: 8 februari 2015 Mooi om te horen! Hopelijk blijft hij ook een tijdje online. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 Mooi opgelost an het hosting bedrijf Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 (bewerkt) Mooi opgelost an het hosting bedrijf bedank Bewerkt: 9 februari 2015 door tjarda1999 Reageren
Together Geplaatst: 9 februari 2015 Rapport Geplaatst: 9 februari 2015 Mooi opgelost an het hosting bedrijf bedank Volgens mij ben jij niet de host? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.