Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Server is niet offline geweest... :7 Server is gewoon online gebleven.

van 18:30 t/m 18:45 was de node offline...
  • Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Net toen ik in de Netherpoort stapte, werd ik uit de server gesmeten. Nu kan ik niet meer typen en bijgevolg niet inloggen >.<

Geplaatst:

Die Netherpoort door heel erg raar inderdaad. Ik ben laatst een hele voorraad ijzer, goud kwijtgeraakt omdat ik via de portal in de lava belandde...

Geplaatst: (bewerkt)

Server gaat ff offline. Dit is meer vanwege onderhoud zodat ik op het gemakje kan onderzoeken wat er mis is. Verwacht m vanavond niet meer online.

EDIT: Nvm, ik kom met perfecte timings. Server is zo weer on. :7 Ik zet de no-lagg plug-in er morgen in.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

824693190935681084

Je spawned wel ergens anders, omdat er in de regio van de eerste spawn geen goede berg was. Ik zal de coordinaten van de huidige spawn ff hierbij editen.

Zou ik de server voor iets kunnen gebruiken? Ik kan het uitleggen op Skype Ezra. Ik heb dan wel mensen nodig die willen meewerken. Als het mag en als jullie interesse hebben hoor ik het graag.

Bewerkt: door Together

Ik zal het uitleggen:

Ik moet een filmpje maken voor Aardrijkskunde. Dat moet ongeveer 1 minuut duren.

De opdracht is: leg een begrip uit zonder dat je zelf in beeld bent.

Ik heb het begrip ruimtelijke segregatie. Dat betekent dat blanken en donkeren apart wonen.

Dus als een paar een donkere skin willen aannemen en in huisjes bij elkaar willen zitten (en blanken), zouden jullie mij heel erg helpen. Ik wilde het in singleplayer gaan doen maar er zijn geen donkere villagers in MineCraft. Ik hoop dat jullie het snappen en mee willen werken.

Alvast bedankt.

------------------------------------

Ik weet niet als mijn laptop het red om op te nemen en minecraft te runnen. Dus als iemand het wil filmen (al red ik het zelf niet) . Zou ik dat heel erg waarderen.

Als iemand dat wilt doen, kan je het bestand naar mij mailen.

Bewerkt: door Together
Geplaatst:

Zodra Ezra heeft geregeld dat ik in de sever kan wil ik best meehelpen, maar ik weet niet op welk termijn ik in de server kan en wanneer jou filmpje moet worden ingeleverd ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...