Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het moet donderdag al :$ . Ik weet dat ik er laat mee aan kom. Maar top dat je wilt helpen! Volgens mij wilde Ezra ook meehelpen.

• Reacties 2.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ezra24rct3

325

• thebig

211

• Dexist

207

• AXIO

121

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Morgen heb ik veel tijd, als ik dan in de server zit wil ik je natuurlijk helpen, maar dat moet je ff aan Ezra vragen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

We hebben het er daarstraks nog over gehad hoor. ;) Rond morgenavond ongeveer konden Together en ik iig. Helaas komt hij er een beetje laat mee, anders kon ik nog wel wat doen met Sony Vegas... Ik download OBS wel ff zodra ik thuis ben en dan kijk ik hoe het eruit ziet tegenover Fraps.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Dank jullie wel! Is er een mogelijkheid dat wij dan even creative krijgen, dan ver weg een paar huisjes maken en dan opnemen? Ik kan zelf ook opnemen met windows expression :7 . Ik kijk wel als ik er zelf tekst in kan plakken.

Geplaatst:

Dat is niet bepaald een volwaardige village... Verder ben ik de laatste tijd niet zoveel in de server geweest, sinds

"CDhost" de server had gereset..Hopelijk gebeurd dat niet weer :duh:

Geplaatst:

Server is niet gereset? Alles is er nog gewoon :puh: Enige wat hij heeft gedaan is mij de toegang tot de server administratie verboden en de /close command uitgevoerd.

Geplaatst:

We hebben het er daarstraks nog over gehad hoor. ;)

Wat bedoel je precies? :)

Dat ik Ezra al had gesproken ;)

Ah oke, sorry :)

Maar kan ik ooknog meedoen als ik morgen weer in de server kan? :)

Geplaatst:

Je kan meedoen. Waarom kan je niet in de server?

Met een beetje geluk kan Ezra om 16:00.

We moeten een stukje opnemen dat twee blanken naast elkaar wonen. Twee donkere en ook gemengd. Dus dan zoek ik even een donkere skin en een blanke (evt steve). Dus dan moet je wel je skin aanpassen ;) .

Geplaatst:

Voor iedereen die op de server komt en verbaasd is dat zijn spullen weg zijn: Ik zet asap een back-up terug. Ben op de hoogte van t probleem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...