thebig Geplaatst: 11 februari 2015 Rapport Geplaatst: 11 februari 2015 Dus het heeft niet veel zin om nu iets te bouwen? Hoe ver gaat de back-up terug? Ik heb vanmiddag gewerkt aan de algemene opslag. Reageren
Niked Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Wanneer gaat de back-up uitgevoerd worden ? Momenteel kan ik geen deur of niets openen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Ik moet iedereen weer als builder zetten... Ik doe dat zo ff. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Ik kon net wel, maar nu ligt ie er uit Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Wat is er? Is ie offline? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Kut host, dat heb ik inmiddels wel gemerkt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 (bewerkt) ze waren bezig met alle servers te verplaatsen naar een nieuwe node imv all ddos aanvallen waardoor er lagg + uitval was wat ik begreep had gesproken met de hosting eigenaar die vind dit ook gewoon k*t maar zijn antwoord was ik heb anti ddos op die node en dan nog steedst ddos dus gaan we naar een andere node sneller en beter en minder ddos of het al gebeurt is idk stuur evt een ticket in voor vergoeding aangezien je nu al zoveel dagen niet on kan kan die bijv 1 of 2 weken gratis verlengt worden ligt aan hun btw mag ik een password reset heb naamgeweizigt Bewerkt: 14 februari 2015 door tjarda1999 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 Chill hosting bedrijf man. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 (bewerkt) Chill hosting bedrijf man. je moet gewoon neerleggen weet je anders komen hun er ook niet achter en denken ze gewoon #yolo (sarcastme)en aan groep zielige ddossertjes die continue doorgaan net zoals bij psn stoppen je servers vanzelf er mee Bewerkt: 14 februari 2015 door tjarda1999 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 14 februari 2015 Rapport Geplaatst: 14 februari 2015 (bewerkt) Chill hosting bedrijf man. Ikr Ik zie wel. Als ik over 2 weken nog lag heb/mensen die time-oute/servers die steeds offline zijn maak ik een back-up en gooi die online en dan gat de server gewoon offline. Dan ga ik ook geen geld uitgeven aan iets wat maar voor 50% werkt. @Tjarda: Wat is je naam nu? Btw wel leuk dat ik niet iets van een mail krijg oid met wat er in godsnaam gebeurt daar. Mag wel hopen dat de klant koning is, anders ben ik er alsnog pleite. Bewerkt: 14 februari 2015 door Ezra24rct3 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Chill hosting bedrijf man. je moet gewoon neerleggen weet je anders komen hun er ook niet achter en denken ze gewoon #yolo (sarcastme)en aan groep zielige ddossertjes die continue doorgaan net zoals bij psn stoppen je servers vanzelf er mee Best knap dat dat hosting bedrijf compleet neergelegd door 1 iemand. Welk bedrijf is het? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 Chill hosting bedrijf man. je moet gewoon neerleggen weet je anders komen hun er ook niet achter en denken ze gewoon #yolo (sarcastme)en aan groep zielige ddossertjes die continue doorgaan net zoals bij psn stoppen je servers vanzelf er mee Best knap dat dat hosting bedrijf compleet neergelegd door 1 iemand. Welk bedrijf is het? niet door 1 iemand zitten meer achter ze heten www.cdhost.info(die heeft geen DDos waar ezra bij zit is www.minecraftbudgethost.com en heeft momenteel ddos :(mijn mc naam was Tjarda010 Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 15 februari 2015 Rapport Geplaatst: 15 februari 2015 (bewerkt) Bij mij staat je server gewoon on? Bewerkt: 15 februari 2015 door tjarda1999 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.