Jump to content

Speciaal GTA5 Youtube Kanaal!


FaceTinus

Recommended Posts

Hallo Beste GTA Spelers!

Ik ben zojuist weer begonnen met een Nieuw Kanaal eerst was mijn idee gewoon om alle soorten Games te Uploaden maar ik heb rond gekeken en heb tot nu toe nog nergens een Nederlands Kanaal gezien die echt totaal over GTA 5 Gaat dus ik vond het een Goed idee om mijn kanaal in een kanaal te veranderen in een Kanaal dat Compleet over GTA 5 gaat ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden

Geef natuurlijk ook jou mening over wat je van mijn idee vind!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op het forum, FaceTinus! ;)

Leuk dat je een nieuw Youtube kanaal gemaakt hebt en het met ons wilt delen! :)

Alleen mag je er geen reclame voor maken a.d.h.v een topic.

Je mag er wel reclame voor maken in je Signature (Handtekening) en in de Statusupdates.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste welkom op dit forum.

Zoals andere al aangeven is het hier niet de bedoeling om zomaar reclame te maken voor je eigen website. Voor de duidelijkheid nog even onze forumregels.

Wat betreft of het uniek is dat er een Nederland YouTube kanaal is betwijfel ik dat. Vele mensen streamen tegenwoordig hun gameplay of praten willekeurige filmpjes aan elkaar met willekeurige tekst. Ezra gaf je net al wat voorbeelden en er zijn dacht ik ook wat mensen die in het Nederlands praten. Al heeft GTAGames.nl weer een kanaal zonder commentaar.

Wat betreft filmpjes maken adviseer ik je vooral om lol te hebben en dus niet zoals de meerderheid doet filmpjes met 'feitjes' van elkaar overnemen. Laat wat unieks zien en je zult vanzelf positieve waardering en medespelers krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan natuurlijk een kanaal maken dat alleen om GTA5 draait maar dat zal ik niet doen als ik jou was. Want dit betekent dat je kanaal gelijk stopt wanneer je GTA5 niet meer leuk vindt. Ook moet je dan over een paar jaar weer helemaal overnieuw als GTA6 uitkomt. Ik zou dat dus niet doen als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...