Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• JasonStatham

37

• 3L1077

35

• MovieGamer

33

• Dexist

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik doe de volgende keer wel mee, want vier vandaag mijn verjaardag voor vrienden/familie.

Speel dan wel als Iker CARsillas. 

Geplaatst:
2 uur geleden, 3L1077 zei:

'k Heb er zin in, jongens. Als het leuk is kunnen we dit wel vaker organiseren!

Dat moet sowieso! Ik moet ook mee kunnen doen :puh: Maar we kunnen natuurlijk ook een GTAF Rocket League  toernooi gaan houden, (1v1) vrij makkelijk te organiseren en niet iedereen hoeft online te zijn, steeds de twee die spelen + een spectator eventueel. 

Geplaatst:
15 uur geleden, 3L1077 zei:

Een van mijn beste vrienden speelt ook erg vaak (Dex heeft er al mee gespeeld). Hij is top 1% van België. :puh: Als we met een oneven aantal zijn kan ik hem wel inschakelen waarschijnlijk.

Ah een waardige tegenstander. Ik moet mijn eer als kampioen Midden-Nederland wel hoog houden. :engel:

Geplaatst:

Ik verbaas me er soms echt over hoe slecht Experts en de rangen daarboven soms zijn. Het kost enorm veel tijd om zulke rangen te bereiken en als je iedere wedstrijd maar een paar 100 punten haalt en blunders maakt, moet je volgens mij echt 24/7 RL spelen om tot die rang te komen.

Geplaatst:

Welke rangen zijn jullie in ranked? 

ik 48 in algemene level en challenger 2 (IV / V) in solo- doubles- en standard-ranked. en Prospect Elite in Solo Standard. 

Geplaatst:

Volgens mij was ik iets van lv39, maar dat zegt inderdaad niet zoveel.

2 minuten geleden, Dexist zei:

Welke rangen zijn jullie in ranked? 

In 3v3 ben ik bijna Rising Star, scheelt nog maar een divisie of 2 :D

Geplaatst:

Noice ik speel niet veel 3v3, eigenlijk alleen 1v1 en 2v2. momenteel gaat het wissel ik nog al vaak van challenger 3 naar 2 en weer terug :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...