Jump to content

Rocket League


Dipsie8

Recommended Posts

  • Reacties 268
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    37

  • 3L1077

    35

  • MovieGamer

    33

  • Dexist

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Speelde vanmiddag een potje 1v1.

Maar mijn tegenstander had er niet zoveel zin in volgens mij, want er waren nog 3 minuten te spelen en stond toen al met 14-0 voor.

Ben daarna maar gestopt met goals maken en vervolgens leaved die gast na een paar seconden het potje. :puh:

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij heb ik dit spel al eens gratis gedownload op PlayStation 3, ik vond het nogal een ingewikkeld spel maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik er letterlijk meteen in moest duiken met een paar online vrienden. Ik had niet bepaald de tijd om de besturing van het spel te leren.

Link to comment
Delen op andere websites

De game die jij waarschijnlijk hebt gespeeld, is Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars en komt van dezelfde makers als Rocket League. Maar dat spel was nog niet helemaal afgewerkt en bij lange na geen commercieel succes. Maar wel leuk om te lezen dat je dat spel, wat bijna niemand heeft geplayed, wel hebt gespeeld. Rocket League is eenvoudiger te leren, in het beginn is er wel beetje een learning curve, maar op een gegeven moment ben je t gauw gewend :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Oh ja, dat is hem inderdaad nu dat je het zegt. Ik kan nog herinneren dat het een hele lange naam had maar hun gebruiken steeds het naam Rocket League als ze erover aan het praten waren.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren met een maat 2v2 gedaan tegen een team dat best goed was. Althans een er van de andere stond wat op het doel te niksen. 6-1 ingemaakt :(. Kreeg nog wel een scheldkanonnade naar mijn hoofd geslingerd omdat ik hem er van had weerhouden(opgeblazen) om de 7de goal te maken :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

1v1 rumble tegen 3L1077 is chaos boos.gif Eerste (normale potje) gewonnen maakt ie me daarna in , man man man.

Jah, geniaal! Moest er even inkomen tijdens het eerste potje, maar daarna waren mijn rumble-skills onontkenbaar en onontwijkbaar 8).

Wie speelt er hier nog op PC?

Link to comment
Delen op andere websites

Meeste spelen hem op PS4, was ook bij launch gratis voor PS+. Ik vind 1v1 en 2v2 echt kut om te spelen, ik ben helemaal ingesteld op 3v3 potjes :puh:

Zijn er hier ook anderen die helemaal pro beginnen te worden in dat lucht-geknal. Soms zie ik mensen vanuit halve of zelfs hoger stadionhoogte een bal met volle kracht erin knallen.. Ik wil dat ook kunnen traantjes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wie speelt er hier nog op PC?

Wil je voor mij kijken of het spel goed werkt met een PS4 controller? Ik ga 'm denk ik dan ook via Steam aanschaffen met de volgende Sale, want ik heb weinig zin om PS+ te verlengen voor maar 1 game.

(Als het niet veel werk is natuurlijk bloos.gifhypocrite.gif)

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Wie speelt er hier nog op PC?

Wil je voor mij kijken of het spel goed werkt met een PS4 controller? Ik ga 'm denk ik dan ook via Steam aanschaffen met de volgende Sale, want ik heb weinig zin om PS+ te verlengen voor maar 1 game.

(Als het niet veel werk is natuurlijk bloos.gifhypocrite.gif)

Het spel werkt alleen (!!!) met een PS4-controller. Zonder mijn PS4-controller zou ik echt nooit kunnen RL'en, haha. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
36 minuten geleden, 3L1077 zei:

Crossplay is mogelijk tussen PS4 en PC. Ik heb wel eens zin om tegen jullie te spelen. Reageer maar in het Rocket League topic, dan zien we nog wel. :puh:

We kunnen geloof ik dan wel alleen privé spelen via een omweggetje. Elkaar direct inviten om ranked te spelen kan helaas niet. Misschien eens een platformwar doen als er nog meer PC RL spelers hier zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad mogelijk om cross-platform te spelen met Rocket League, Eli. Gek genoeg is het niet mogelijk om iemand die op een ander platform speelt te inviten. Ik hoop echt van harte dat hier in de toekomst iets mee gedaan wordt.

 

EDIT: Ben weer te traag. :7

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...