.PhoeniX. Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik snap nog steeds niet van het feit waarom deze game nog niet op de PS3 is. Is het namelijk zo moeilijk om Rocket League even te porten naar de oudere consoles Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik snap nog steeds niet van het feit waarom deze game nog niet op de PS3 is. Is het namelijk zo moeilijk om Rocket League even te porten naar de oudere consoles Het is idd geen zware game. Miss heeft Psyonix wel een dealtje met Sony gesloten want de game is ook niet op de xbox Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Zijn er ook mensen die regelmatig Ranked met mij willen spelen? Ik verlies zo veel goals/ krijg zoveel goals tegen doordat iedereen altijd maar voor de bal gaat en nooit eens iets laat gaan voor een teammaat die er perfect voor staat. De officiele seizoenen beginnen pas volgende maand dus er is tijd zat om aan elkaar te wennen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Zijn er ook mensen die regelmatig Ranked met mij willen spelen? Ik verlies zo veel goals/ krijg zoveel goals tegen doordat iedereen altijd maar voor de bal gaat en nooit eens iets laat gaan voor een teammaat die er perfect voor staat. De officiele seizoenen beginnen pas volgende maand dus er is tijd zat om aan elkaar te wennen. Ja hoor! Kan morgen wel: PSN: jesperd_1 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ben hem nu aan het downloaden. Het lijkt me wel leuk. Het doet me denken aan een sonic (Denk ik) game welke ook iets zoals dit was op de PS3 (Had daar een demo van). Dat heb ik altijd wel leuk gevonden om te spelen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Misschien anders wij drieën met elkaar online tegen anderen? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Leuk spelletje, inderdaad. Vandaag even een paar potjes gedaan met Lion. Begin er steeds beter in te worden. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Misschien anders wij drieën met elkaar online tegen anderen? Lijkt me wel leuk om eens te doen hoor! Zal wel moeten oefenen, maar goed ik heb vakantie. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 (bewerkt) Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om met leden van dit forum online te spelen. Tegen elkaar/bij elkaar, dat maakt niet zoveel uit. Voeg me maar toe hoor: NiPa88 Bewerkt: 2 augustus 2015 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2015 Ik heb je toegevoegd. Reageren
moechy Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Net de tutorials doorlopen, lijkt me een fun game Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 3 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 is er ook iemand die het op de PC heeft? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Ik denk dat de meesten PS4 spelen omdat ie daar gratis is Dipsie. Mijn PSN is LionOfHolland, iedereen die wil mag me wel toevoegen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2015 Ik heb hem via PS+ gedownload ja. Heb net een demonstratie match gedaan tegen 1 bot, en dat ging goed. Daarna een 3vs3 gedaan online en dat was dan wel lekker lastig (we werden met 4-0 ingemaakt ). Maar tot nu toe vind ik het een leuke game! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.