Ikkes Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Zoals de titel al aangeeft kan je hier al je muziek filmpjes posten die je gevonden hebt op internet. Let wel op er zijn namelijk wel een aantal regels: Quote geen filmpjes in een reactie. Het filmpje moet binnen de normen van het forum passen. Ga geen filmpjes dubbel plaatsen. Gebruik zo veel mogelijk de Youtube BB-Code Reageren
GTAspirit Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 dit is de nieuwe dan genaamd technotronic echt niet normaal en dit is het begin. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Deze is goed van Hieroglyphics ft. Del Tha Funkee Homosapien(je kent em wel, van Gorillaz je weet toch ) Reageren
GTAspirit Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 dat moet ik wel zeggen want gorilazz kan het ook tamelijk gebruiken moet ik zeggen,maa het is wel een mooi liedje vindt ik Reageren
Hepburn High Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Kool Keith as Black Elvis - Livin' Astro Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Kiss - Rock-n-Roll All Night Reageren
The Wizard Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Pink Floyd Wish You Were Here Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 (bewerkt) Kiss - I Was Made For Loving You Bewerkt: 26 februari 2008 door Rene-GTA Reageren
The Wizard Geplaatst: 26 februari 2008 Rapport Geplaatst: 26 februari 2008 Pink Floyd - High Hopes Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Dit is wel een interessant filmpje. Violist Ivry Gitlis loopt richting podium en je ziet hem denken; "Dit wordt het moment van mijn leven. Ik ga jammen met Eric Clapton, John Lennon en Keith Richards. Nooit ga ik dit vergeten. Een droom die uitkomt. Ow.. waarom haalt John nu Yoko Ono uit die vuilniszak? Vast voor de show. Ze gaat niks doen. Dit is mijn moment. Dit is het moment van mijn leven, John. Waarom komt ze steeds iets dichter bij de microfoon? Een onheilspellend gevoel bekruipt me." Ik heb met de man te doen. Reageren
GTAspirit Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 dit is eeen mooi duet ,je kan er geen pot van verstaan maarja je kan ook je eigen muziek maken he. http://nl.youtube.com/watch?v=xHkkQYifeSc en natuurlijk het belgische volkslied : http://nl.youtube.com/watch?v=cUplg16ovjY Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Deze nummer vindt ik heel goed, en natuurlijk eentje van Kiss.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.