RUBENN Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 (bewerkt) Portfolio van Ruben Ik werd eerder vanavond gewezen op dit subforum om hier ook mijn portfolio te laten zien, dus bij deze!De volgende affiches zijn gemaakt tijdens mijn stage bij een reclamebureau, gericht op bakkerijen, de bakkerijen kunnen ze vervolgens bestellen in de webshop. Dit zijn enkele affiches die ik gemaakt heb, sfeerposters, maar ook aanbiedingsposters.Dit is een logo voor een klein bedrijf in de informatiebeveiliging, logo en visitekaartje.Ook een klein bedrijfje, iemand die zich richt op het begeleiden van mensen met problemen met geld en budget etc.Hier is ook briefpapier voor gemaakt, maar om het niet al te lang te maken laat ik deze zien.Sommige details heb ik geblurd, ik weet niet of het uitmaakt, maar ik vind het ook zowat om meteen alles maar online te gooien :')Dit is een gevel van een bakkerij in Arnhem, de raamstickers heb ik ontworpen, hier is het er als voorbeeld in geshopt, heb geen duidelijkere foto..Dit was een kleine greep uit m'n portfolio, wellicht dat ik nog meer post (als het gewaardeerd wordt )Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!Ruben Bewerkt: 11 februari 2015 door im_ruben Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Wauw nice! Je bakkerij affiches zijn echt vrolijk en strak! Bij affiche nummer 1 vind ik alles lekker luchtig, niet zozeer omdat het over wolken gaat, maar het is lekker minimaal. Met het font uitstekend gekozen en de witte border/stroke rondom het brood staat echt heel goed!! Affiche/ansichtkaart nummer 2 is hartstikke mooi! De gradient op de bomen is prima gelukt en staat ook mooi bij de rest van de achtergrond. Misschien hadden kleine blaadjes rondom de bomen in de zelfde gradient ook mooi gestaan. Over de tekst rechtsboven.. Ik zou zoiets zelf nooit gedaan hebben, vind het niet mooi en had met het zelfde font op een andere manier beter tot zijn recht gekomen, maar thats me. Het woord herfst is perfect geplaatst en de perfecte grootte. De blaadjes rondom zijn een heel erg leuke touch! Affiche nummer 3 ook lekker minimaal. Lekker in de lente kleurtjes en vrij simpel maar doeltreffend. Het logo van Avanti vind ik net ietsjes te simpel, heb zelf niet echt een idee hoe ik het zou doen. Maar dit oogt een beetje cheap in mijn mening. Het visite kaartje vind ik ook niks, maar past wel heel goed bij het logo, obviously. Vaak worden er cijfers gegeven als iemand iets in de showroom post maar dat vind ik bij dit werk niet zo van toepassing, vind het een beetje ouderwets. Ik geef mijn mening, beter als een cijfer, vind ik. Ik zie graag meer! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 25 juli 2014 Rapport Geplaatst: 25 juli 2014 Ik sluit me volledig aan bij .Sharingan. Het ziet er fris uit en lekker modern/strak. Ga zo door! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Very nice, Ruben! Heb zelf weinig kennis van gfx, maar op marketingtechnische vlak zeker goed werk. Zou het leuk vinden als je meer wilt posten! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Mooi man! Je past eigenlijk heel simpele technieken toe om je posters te maken, maar het werkt wel gewoon en ziet er goed uit. Ben vooral onder de indruk van de herfstposter en de visitekaartjes, netjes gedaan. Wat Dutchy zegt kan ik in mijn hoedanigheid als Graphics-moderator alleen maar beamen: blijf vooral dingen showen, vinden we erg tof. Reageren
RUBENN Geplaatst: 26 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Thanks allemaal voor de leuke reacties! Niet verwacht haha Over de tekst rechtsboven.. Ik zou zoiets zelf nooit gedaan hebben, vind het niet mooi en had met het zelfde font op een andere manier beter tot zijn recht gekomen, maar thats me. Inderdaad, ben het wel met je eens, het werk is ondertussen meer dan een jaar oud en dan vallen steeds meer dingen op die beter hadden gekunt. Maar goed, leer je alleen maar van! Het logo van Avanti vind ik net ietsjes te simpel, heb zelf niet echt een idee hoe ik het zou doen. Maar dit oogt een beetje cheap in mijn mening. Het visite kaartje vind ik ook niks, maar past wel heel goed bij het logo, obviously. Ben het niet helemaal eens over het 'cheap-deel', maar goed ieder z'n smaak Dat het bij elkaar past is wel dan wel weer fijn haha Vaak worden er cijfers gegeven als iemand iets in de showroom post maar dat vind ik bij dit werk niet zo van toepassing, vind het een beetje ouderwets. Ik geef mijn mening, beter als een cijfer, vind ik. Eens, zo heb je er veel meer aan. Thanks voor je commentaar! Ik sluit me volledig aan bij .Sharingan. Het ziet er fris uit en lekker modern/strak. Ga zo door! Thanks, goed om te horen, modern en strak spreken mijzelf ook aan probeer ik ook vaak te verwerken in mn werk. Very nice, Ruben! Heb zelf weinig kennis van gfx, maar op marketingtechnische vlak zeker goed werk. Dankje, goed om te horen! Mooi man! Je past eigenlijk heel simpele technieken toe om je posters te maken, maar het werkt wel gewoon en ziet er goed uit. Ben vooral onder de indruk van de herfstposter en de visitekaartjes, netjes gedaan. Dankje! Ik werk graag minimalistisch om om de boodschap zo goed mogelijk naar voren te laten komen. Wat betreft het posten van meer werk, komt goed! Bewerkt: 26 juli 2014 door im_ruben Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Het logo van Avanti vind ik net ietsjes te simpel, heb zelf niet echt een idee hoe ik het zou doen. Maar dit oogt een beetje cheap in mijn mening. Het visite kaartje vind ik ook niks, maar past wel heel goed bij het logo, obviously. Ben het niet helemaal eens over het 'cheap-deel', maar goed ieder z'n smaak Dat het bij elkaar past is wel dan wel weer fijn haha Ik ben het overigens ook niet eens met Sharingan m.b.t. het 'cheap-deel'. Het is een logo. Dat moet strak en herkenbaar zijn. Dat moet niet in de puntjes verschillend zijn, daar moet geen 100 uur inzitten om te designen... Dat zie je ook bij alle grote merken. Microsoft heeft 4 vierkantjes in verschillende kleuren, IBM heeft alleen de letters met streepjes er doorheen, enzovoorts. Het moet herkenbaar zijn en het moet makkelijk overal bij passen (als in: op briefpapier, op visitekaartjes, enzovoorts). Aan deze eisen voldoet het. Reageren
RUBENN Geplaatst: 26 juli 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 Mee eens, een logo moet vaak simpel zijn zodat het herkenbaar blijft, en moet ook geschikt zijn voor verschillende formaten. Al zijn er uitzonderingen en zijn sommige logo's vol details etc. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 26 juli 2014 Rapport Geplaatst: 26 juli 2014 (bewerkt) Het woord cheap is misschien achteraf gezien verkeerd gekozen. Ik bevond mijzelf gister onder invloed. ;p Maar dat design doet mij gewoon niks. En wat Dutchy zegt heb ik gisteren ook niet bij stil gestaan. In ieder geval ik neem het terug! Bewerkt: 26 juli 2014 door .Sharingan Reageren
RUBENN Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Tijd voor een kleine update; mijn cv. In tijden van sollicitatie voor grafisch vormgever is een goed grafisch cv belangrijk. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Bij deze dus: Binnenkort probeer ik nog wat meer werk te verzamelen, en hier te posten! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Ziet er heel strak en netjes uit, alleen mis ik je specifieke werkervaring bij Timing Reageren
RUBENN Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Dankje! Tja, bij de werkzaamheden wil ik het niet te lang maken, en om nou alle werkzaamheden bij verschillende bedrijven te beschrijven lijkt me niet heel relevant Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Klopt maar nu lijkt het enkel op een inschrijving terwijl je wellicht wel werk hebt verricht. Reageren
RUBENN Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2014 Hmm oke, ik werk er bijna dagelijks voor, dus ik zal het even aanpassen Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2014 (bewerkt) Ziet er erg mooi uit. Weet allereerst dat aangezien je twitter en gtaforum-account dezelfde naam hebben, dat je (toekomstig) werkgever ook je gtaforum-account kan bekijken. Inclusief dit forumgedeelte. Ten tweede vind ik het altijd handig om een CV op het bedrijf in te stellen. Weet wat het bedrijf zoekt en probeer dat per sollicitatie een highlight te geven. Dat kan dus zijn dat als je naar een uitsluitend grafische functie solliciteert, dat men minder interesse had in je baan bij AH, maar meer interesse in een uitgebreid voorbeeld van je eigen werk. Een afbeelding met het eigen werk als "spoiler" in de link, werkt dan perfect. Datzelfde geld natuurlijk ook voor het werk bij het uitzendbureau. Highlight de dingen die men wilt weten en zet de rest onder overige werkzaamheden (ofzo). Als laatste zie ik in de hele CV de hoofdletter U i.p.v. de normale u. Ik weet niet of dat de bedoeling is. Maar het ziet er echt solid uit Ruben Bewerkt: 15 oktober 2014 door NicolaB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.