japo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 als ik sa doe staat er respecht u[date you kan nou 2 gang maar hoe moet je die gamg maken? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Hey Japo welkom op het forum. Ik zal jou even helpen. Klik hier en alles staat er. Klik. Als je iets wilt weten gebruik dan eerst de zoekfunctie. Die kan je vinden links boven aan het beeld van het forum, daar staat (search). Nog veel plezier verder Japo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Welk platform? PS2, PC of X-box? op de PS2:druk R1 op je gangmember en dan pijltje naar boven PS welkom op het forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Effe nog is uitleggen als je het niet te goeie snapt. Max. 7 gangleden..Je recpect moet wel veel zijn. PS2: Richt met R1 op het mannetje druk dan op dat pijltje omhoog tot dat hij accepteert. PC: Richt et rechtermuisknop dat zie je zo een Groen driehoekje of rood driehoekje. Druk dan op G en dan achtervolgt hij je. Xbox weet ik niet . Bewerkt: 22 juli 2005 door Synchro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Ps2 en xbox=Richten+pijltje omhoog of omlaag. Pc=rechtermuisknop+G of H. PS: Welkom Japo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Waarom posten jullie hier nog antwoorden??? Alles staat in de link die .Levi. gaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Waarom posten jullie hier nog antwoorden??? Alles staat in de link die .Levi. gaf. Klopt helemaal ik zat er ook al naar te kijken. Als Japo iets niet snapt dan vraagt hij het zelf wel. Verder hoef je niet nog 10 mogelijkheden te vertellen. Voor de mensen die het niet snappen post gerust verder en wij helpen je, maar meer tips is verder niet echt nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japo Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 bedankt alemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.