Kaitjee98 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Had niet verwacht dat ik er zo snel uit zou vliegen, maar er moest natuurlijk iemand de pineut zijn. Succes nog iedereen, ik blijf het zeker volgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Had niet verwacht dat ik er zo snel uit zou vliegen, maar er moest natuurlijk iemand de pineut zijn. Succes nog iedereen, ik blijf het zeker volgen! Spijtig man, maar bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Leuk spel om aan mee te doen! Helaas valt het doek voor mij nu al, maar de wolven lieten zich weer van hun sluwe vossenkant zien. Shit, hij had dus belangrijke info... Ah, iedereen valt hier voor de trucjes van de wolven. Goed gespeeld Dexist en Thunder! Lynch: Super_senne Gebruik het, gebruik het niet, het is aan u. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Kunnen wolven nou eigenlijk medewolven lunchen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Lijkt me wel, maar dat zou een bijzonder tactiek zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Is wel een leuke situatie. Medewolf lunchen, maar daarvoor de 'te lunchen' wolf ophemelen met behulp van de andere wolven, waardoor de kans groot is dat de beschermengel denkt: nee, die moet ik beschermen, die moeten we houden, want die is zó goed. In principe is de winst dan binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Ik ben geen wolf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Vanwaar die volledig willekeurige reactie? We praten hier over het spel in het algemeen, meende ik enkele posts terug te hebben gelezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 22 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2015 Vanwaar die volledig willekeurige reactie? We praten hier over het spel in het algemeen, meende ik enkele posts terug te hebben gelezen. Is wel een leuke situatie. Medewolf lunchen, maar daarvoor de 'te lunchen' wolf ophemelen met behulp van de andere wolven, waardoor de kans groot is dat de beschermengel denkt: nee, die moet ik beschermen, die moeten we houden, want die is zó goed. In principe is de winst dan binnen. Omdat dat een extreem specifieke post was die alleen maar op mij van toepassing kan zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Zoals ik al zei: ik doel op het spel in het algemeen. Niet meer, niet minder. Maar verzin er vooral een leuk verhaal bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Ghost heeft wat moeite met de opmaak en hoe je mijn naam spelt, lijkt het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazy-Ghost Geplaatst: 23 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 (bewerkt) Oeps.. Was half aan het slapen.. Bewerkt: 23 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 np bb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 23 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2015 Was al bang dat ik de lul zou zijn. Ik weet niet hoe de wolven het flikken maar alle de mensen met een belangrijke rol zijn allemaal dood. Ik zet me geld op de wolven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2015 Ik ook! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.