Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Reacties


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    51

  • Crazy-Ghost

    44

  • 3L1077

    29

  • ERRWINS

    26

Leuk spel om aan mee te doen! Helaas valt het doek voor mij nu al, maar de wolven lieten zich weer van hun sluwe vossenkant zien.

Shit, hij had dus belangrijke info...
Ah, iedereen valt hier voor de trucjes van de wolven. Goed gespeeld Dexist en Thunder! :tu:Lynch: Super_senne
Gebruik het, gebruik het niet, het is aan u.
Link to comment
Delen op andere websites

Is wel een leuke situatie. Medewolf lunchen, maar daarvoor de 'te lunchen' wolf ophemelen met behulp van de andere wolven, waardoor de kans groot is dat de beschermengel denkt: nee, die moet ik beschermen, die moeten we houden, want die is zó goed. In principe is de winst dan binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vanwaar die volledig willekeurige reactie? We praten hier over het spel in het algemeen, meende ik enkele posts terug te hebben gelezen.

Is wel een leuke situatie. Medewolf lunchen, maar daarvoor de 'te lunchen' wolf ophemelen met behulp van de andere wolven, waardoor de kans groot is dat de beschermengel denkt: nee, die moet ik beschermen, die moeten we houden, want die is zó goed. In principe is de winst dan binnen.

Omdat dat een extreem specifieke post was die alleen maar op mij van toepassing kan zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...