Dexist Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Yup, en ook dan doe ik weer mee. Hopelijk geloofd men mij de volgende keer wel Zul je net zien dat je dan een wolf bent Reageren
Nissan Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Daar dacht ik inderdaad net aan toen ik het had gepost Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 (bewerkt) Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het stemmen op 'Weerwolven van Wakkerdam' als beste contest. Ik vind het echt fantastisch om te zien dat jullie dit contest zo leuk hebben gevonden, want er was veel keuze om te stemmen. Natuurlijk gaan we in 2015 ook weer weerwolven, maar wanneer en hoe weet ik nog niet. Het concept probeer ik namelijk niet te veel uit te melken en ik probeer het ook vernieuwend te houden. Als iemand nog ideeën heeft voor de nieuwe editie hoor ik het graag! Ik hoop dat 2015 ook weer een mooi jaar wordt voor het contest forum. Bewerkt: 4 januari 2015 door Crazy-Ghost Reageren
Nissan Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Opnieuw organiseren die handel! Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Gewoon opnieuw doen. Never change a winning team. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Never change a winning team. Never change a winning contest zal je bedoelen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 januari 2015 Rapport Geplaatst: 4 januari 2015 Gewoon opnieuw doen. Never change a winning team. Is dat wat FIFA zo'n vernieuwende game maakt altijd? Nee, maar ik snap het wel. Als je het te vaak achter elkaar doet wordt het te veel van het goede. Een beetje een publiek en een climax opbouwen kan geen kwaad. Doet 'ie goed, Mathijs! Reageren
Dexist Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Lijkt me leuk weer een nieuwe editie, en nogmaals gefeliciteerd . Ik zal zeker meedoen. Reageren
Nissan Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Aanverwant, zijn er hier Town of Salem spelers? Terwijl we wachten op de volgende wedstrijd op het Forum kunnen we dat spelen PB mij je naam maar en ik zal je toevoegen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Aanverwant, zijn er hier Town of Salem spelers? Terwijl we wachten op de volgende wedstrijd op het Forum kunnen we dat spelen PB mij je naam maar en ik zal je toevoegen. Kun je daar niet beter een topic over maken met meer informatie? Dit lijkt me wel gezellig! Reageren
Nissan Geplaatst: 5 januari 2015 Rapport Geplaatst: 5 januari 2015 Link naar het bestaande topic. Reageren
aron24 Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Ik heb wel weer zin in een potje. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 8 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Ik ook Wie leid? Het nieuwe potje komt er aan zodra ik meer tijd heb. Het leiden en maken kost simpelweg veel tijd. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Ik kan me er wel weer op verheugen Reageren
Nissan Geplaatst: 8 maart 2015 Rapport Geplaatst: 8 maart 2015 Als je mij je plan van aanpak dat je hanteerde via PB kunt sturen kan ik dat wel startklaar maken hoor Crazy-Ghost. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.