Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Reacties

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedankt voor het aanbod maar ik zou het toch wel graag zelf willen organiseren. Tips en ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.

• 2 maanden later...
  • Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

51

• Crazy-Ghost

44

• 3L1077

29

• ERRWINS

26

Geplaatst:

Ja sorry voor de inactiviteit van mijn kant. Ik wil het best wel weer organiseren maar vraag mij af of er nu veel animo voor is. Voor mijn gevoel is het forum nu namelijk een stuk minder actief.

Geplaatst:

Ja sorry voor de inactiviteit van mijn kant. Ik wil het best wel weer organiseren maar vraag mij af of er nu veel animo voor is. Voor mijn gevoel is het forum nu namelijk een stuk minder actief.

Weet wel dat er binnenkort de vakantie periode weer aanbreekt. Maar inderdaad het forum is inactiever dan vroeger :(. Je kan natuurlijk altijd gaan peilen hoeveel animo er voor is :)

Geplaatst:

Ik wil wel meedoen! Heb het spel nog nooit gespeeld. Klasgenoot en ik hebben het wel voorbereid voor een van de kampen die ik heb georganiseerd, maar wegens tijdnood nooit kunnen spelen. ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan niet wachten!

Ben benieuwd wat voor nieuwe dingen je nu gaat toevoegen CG!

Ik ben er eigenlijk nog niet uit, ik dacht er zelf aan om misschien weer een meer standaard potje te doen aangezien het al best lang geleden is dat het laatste potje is geweest. Dan kan iedereen weer een beetje in komen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Geplaatst:

Zoals jullie zien is deze baas hierboven flink bezig met de graphics. Dat heeft al tot veel moois geleid wat jullie de komende tijd zullen zien. Ook heb ik twee nieuwe rollen toegevoegd. De ene hoort bij de wolven en de ander bij de burgers. Meer info zal bij het speltopic komen zodra het start. Waarschijnlijk zal dit donderdag zijn.

Geplaatst:

Donderdag pas :(

:puh: Mogen de beste winnen. En axio mag geen wolf meer zijn :@

Goed geheugen heb je zeg. De tweede keer was hij welp meen ik mij te herinneren maar dat komt op het zelfde neer. En geduld is een schone zaak :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...