Crazy-Ghost Geplaatst: 11 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Bedankt voor het aanbod maar ik zou het toch wel graag zelf willen organiseren. Tips en ideeën zijn natuurlijk altijd welkom. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 30 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2015 Ja sorry voor de inactiviteit van mijn kant. Ik wil het best wel weer organiseren maar vraag mij af of er nu veel animo voor is. Voor mijn gevoel is het forum nu namelijk een stuk minder actief. Reageren
Dexist Geplaatst: 30 mei 2015 Rapport Geplaatst: 30 mei 2015 Ja sorry voor de inactiviteit van mijn kant. Ik wil het best wel weer organiseren maar vraag mij af of er nu veel animo voor is. Voor mijn gevoel is het forum nu namelijk een stuk minder actief. Weet wel dat er binnenkort de vakantie periode weer aanbreekt. Maar inderdaad het forum is inactiever dan vroeger . Je kan natuurlijk altijd gaan peilen hoeveel animo er voor is Reageren
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Geplaatst: 31 mei 2015 Ik wil wel meedoen! Heb het spel nog nooit gespeeld. Klasgenoot en ik hebben het wel voorbereid voor een van de kampen die ik heb georganiseerd, maar wegens tijdnood nooit kunnen spelen. Reageren
Dexist Geplaatst: 15 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 Ik kan niet wachten! Ben benieuwd wat voor nieuwe dingen je nu gaat toevoegen CG! Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 15 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2015 (bewerkt) Ik kan niet wachten! Ben benieuwd wat voor nieuwe dingen je nu gaat toevoegen CG! Ik ben er eigenlijk nog niet uit, ik dacht er zelf aan om misschien weer een meer standaard potje te doen aangezien het al best lang geleden is dat het laatste potje is geweest. Dan kan iedereen weer een beetje in komen. Bewerkt: 15 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Zoals jullie zien is deze baas hierboven flink bezig met de graphics. Dat heeft al tot veel moois geleid wat jullie de komende tijd zullen zien. Ook heb ik twee nieuwe rollen toegevoegd. De ene hoort bij de wolven en de ander bij de burgers. Meer info zal bij het speltopic komen zodra het start. Waarschijnlijk zal dit donderdag zijn. Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Nu heb ik er zoveel moeite in gestoken, wil ik MINSTENS 100 deelnemers zien! Die weerwolven moeten een lesje geleerd worden! Reageren
Dexist Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Donderdag pas Mogen de beste winnen. En axio mag geen wolf meer zijn Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Donderdag pas Mogen de beste winnen. En axio mag geen wolf meer zijn Goed geheugen heb je zeg. De tweede keer was hij welp meen ik mij te herinneren maar dat komt op het zelfde neer. En geduld is een schone zaak Reageren
Dexist Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Maar Eliott wat heeft u daar grote tanden! Reageren
3L1077 Geplaatst: 16 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2015 Ik ben echt een slecht mens, zo'n schaamteloze reclame maken. :blush: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.