ERRWINS Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Ik heb het spel nog nooit gespeeld dus ik laat me verrassen Ken het ook niet... Lijkt me toch een heel erg leuk spel en ik verheug me er nu al op. Daar kan ik pas over oordelen wanneer ik het speel. Zoals ik het nu lees, is het geen simpel spelletje en dat vind ik al een voordeel Reageren
Dexist Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Het spel is vooral leuk met een (beetje) drank op Je gaat echt alles en iedereen verdenken. Maar ja het is gewoon goed samen spelen tussen de wolven , en veelal geluk hebben als dorpelingen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Speel je dit werkelijk wanneer je alcohol drinkt? Wij spelen Pesten of Yahtzee met drank op Reageren
Dexist Geplaatst: 29 juli 2014 Rapport Geplaatst: 29 juli 2014 Met alcohol wordt alles grappiger/leuker of het beter gaat? Daar laat ik me niet over uit Reageren
aron24 Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 (bewerkt) Ik neem aan dat de heks zichzelf ook mag redden met het levensdrankje. Bewerkt: 4 augustus 2014 door aron24 Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Je bedoelt de levenselixer. Reageren
aron24 Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Je bedoelt de levenselixer. Ja, tikfout. Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Je bedoelt de levenselixer. Ja, tikfout. Geen probleem, geen probleem. Reageren
Together Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Hoe ga je dit allemaal realiseren? In het echt doe je je ogen dicht en in de nacht komen de wolven en wijzen iemand aan. Maar hoe moet dat nu? Hoe moeten de wolven overleggen? Hoeveel tijd hebben ze? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 (bewerkt) De heks mag uiteraard ook het levensdrankje op zich zelf inzetten. De wolven krijgen een apart gesprek waarin ze kunnen overleggen en waarin ze kunnen melden aan mij wie ze die dag lunchen. Bewerkt: 4 augustus 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 (bewerkt) Bij 14 deelnemers komen er 2 jagers, 3 wolven, 1 welp, 1 ziener, 1 heks, 1 cupido en 5 burgers. Bewerkt: 4 augustus 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Together Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Wanneer komen we de rollen te weten? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Als het start: 18.00. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik speel dit spel vaak en ik ben 9 van de 10 keer het glurende meisje, maar ik snap dat die kaart hier op het forum niet echt handig is helaas. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik speel dit spel vaak en ik ben 9 van de 10 keer het glurende meisje, maar ik snap dat die kaart hier op het forum niet echt handig is helaas. Nee die doet inderdaad deze keer niet mee . Ik wist trouwens niet dat je een meisje was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.