Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Reacties


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    51

  • Crazy-Ghost

    44

  • 3L1077

    29

  • ERRWINS

    26

Crazy-Ghost,

Ik bedoel je kan 2 spellen tegelijk draaien met 14/15 spelers. Dit zal wat werk zijn. Maar misschien kan iemand je helpen met het andere spel? Zodat jij 1 spel draai en iemand anders ook? Zo hebben meerdere mensen plezier. Ik weet niet als dit een goed idee is maar dit is een suggestie.

Link to comment
Delen op andere websites

Crazy-Ghost,

Ik bedoel je kan 2 spellen tegelijk draaien met 14/15 spelers. Dit zal wat werk zijn. Maar misschien kan iemand je helpen met het andere spel? Zodat jij 1 spel draai en iemand anders ook? Zo hebben meerdere mensen plezier. Ik weet niet als dit een goed idee is maar dit is een suggestie.

Nee dan heb je dus spelers die aan beide spellen meedoen en dan krijg je allemaal vergissingen. En dan gaan mensen kiezen aan welke ze mee willen doen omdat ze niet genoeg tijd voor 2 potjes hebben en dan heb je alsnog minder mensen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Trouwens, een kleine suggestie. De vorige keer dat het spel gehouden werd viel het mooi in de vakantie en dat kwam iedereen wel goed uit. Er moest toen als ik me niet vergis voor 19:00 uur gestemd worden en als ik me weet niet vergis werd dat later veranderd naar 20:30. Ik stel voor dat er op zijn max gestemd moet worden voor 21:00 zodat mensen met school/werk/sport genoeg tijd hebben om hun keuze door te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...