super_senne Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 Trolllloolollolollol jij had echt een masterlijk positie maar jullie hadden niet echt rekening gehouden met wat er gebeurde als er een iemand uit vloog... Reageren
AXIO Geplaatst: 26 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2015 (bewerkt) Bas en ik hebben het voor ons zelf wat verneukt door de verkeerde mensen te vertrouwen. De burgers doen het nu beter dan verwacht dus ben benieuwd. Bewerkt: 26 augustus 2015 door AXIO Reageren
Beltie Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Ik vindt het wel mooi om dit te volgen! Alleen ik snap het spel nog niet helemaal waar het nou precies om gaat. Reageren
super_senne Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 De goede (iedereen behalve wolf) moeten de slechte (wolfen) uitschakelen en het liefdesstelletje moet het met zijn 2en redden.... Reageren
aron24 Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 De goede (iedereen behalve wolf) moeten de slechte (wolfen) uitschakelen en het liefdesstelletje moet het met zijn 2en redden.... Cupido kan ook winnen samen met het koppel, Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 Ik heb echt wel een goede grap uitgehaald door je te lunchen toch Senne? Ben je nu trots op mij? Reageren
Together Geplaatst: 27 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2015 (bewerkt) Senne dankje voor je tips. Ik dacht eerst dat je een wolf was, maar ik zat compleet fout. Je speelde het goed! Bewerkt: 27 augustus 2015 door Together Reageren
Mrkwark Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 echt wel tof om het te volgen kon je als buitenstaander een beetje volgen wie wie zou moeten zijn ;p? haha jaaa ! volgende keer wil ik ook mee doen Reageren
super_senne Geplaatst: 28 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2015 Dit is zo spannend... Reageren
AXIO Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Hoop dat de volgende keer de activiteit vanaf het begin tot het eind wat hoger gaat liggen. Mag wat mij betreft wel eem voorwaarde zijn om mee te mogen doen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Hoeft niet per sé toch? Kan ook onderdeel zijn van een tactiek om onder de radar te blijven. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Bij weerwolven in het echt is het ook niet echt normaal op stil te blijven. Daar wordt ook verwacht dat je elke ronde wat zegt en je je in de discussie mengt. Reageren
aron24 Geplaatst: 29 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2015 Bij weerwolven in het echt is het ook niet echt normaal op stil te blijven. Daar wordt ook verwacht dat je elke ronde wat zegt en je je in de discussie mengt. Dit dus, maar als de meesten dat niet doen, is vrij weinig aan. Ik had telkens het gevoel dat ik het spel omgaan moest brengen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.