Dexist Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Dexist was bezig met zijn obsessie voor postzegels Mijn stalker weet momenteel meer over mij dan ikzelf. Spel van start, leuk! Ik hoop dat het een beetje goed gaat lopen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Wat is precies de functie van de burgemeester in dit spel? Wat kan hij? Heeft hij alleen een dubbele stem bij stemmingen? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 4 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Als 2 mensen even veel stemmen hebben bij de lynch heeft de burgemeester de doorslag. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik ken het spel niet, maar ik hoop dat de vele deelnemers er iets moois van maken en dat het voor mij als buitenstaander een beetje te volgen is. Succes iedereen! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 4 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2014 Ik ken het spel ook niet maar ik doe mijn best om het te snappen. Tot nu toe lukt het aardig. Misschien moet ik het spel eens aanschaffen Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Aaah, heerlijk hoe het spel loopt. Iedereen maakt iedereen verdacht. Net als in het echt, vriendschappen lopen op de klippen met dit spel. Het scheelt dat we niks fysieks kunnen doen via het forum Een soort van mario kart met vrienden maar dan anders. Reageren
AXIO Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Je gaat te veel in je rol Dexter Bewerkt: 5 augustus 2014 door AXIO Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Haha, ik wil gewoon winnen Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dit gaat echt fantastisch! Iedereen doet lekker mee . Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dit gaat echt fantastisch! Iedereen doet lekker mee . Helemaal akkoord! (Begrijp me niet verkeerd Erwin, bedoel het totaal niet slecht, maar) ik vind dit leuker om te spelen dan de Cluedo. Het gaat gewoon zoveel vlotter. Het ligt misschien zelfs niet eens aan de organisatie, gewoon aan het spel zelf. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Beetje raar om Cluedo hier bij te halen maar goed, het gaat inderdaad sneller omdat hier meningen en verwarringen worden gedeeld. Cluedo is meer een statistieken spel Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dit gaat echt fantastisch! Iedereen doet lekker mee . Alleen nog even stemmen, jij :o. Stommerik. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik probeerde mijn positie nog te redden maar helaas. Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Zo dat was wel heel snel :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.