aron24 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Jammer, ik probeerde als goede over te komen. Dat bleek iets te opdringerig, ERRWINS speelde goed. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Tof gedaan trouwens, die mededelingen die inspringe op wat er echt gebeurde in het spel. Gebruik deze emoticon zelden, maarreuh... Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Tof gedaan trouwens, die mededelingen die inspringe op wat er echt gebeurde in het spel. Gebruik deze emoticon zelden, maarreuh... Danku danku. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Zeer sterk spel inderdaad, nu al kudos voor de organisatie. Ook altijd leuk om in het echt te doen. Reageren
Votair Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Zeer sterk spel inderdaad, nu al kudos voor de organisatie. Ook altijd leuk om in het echt te doen. Vind ik ook. Zelf heb ik het spel in het echt en speel ik het vaak op feestjes. Reageren
aron24 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) De organisatie is goed. Volgende keer zou het leuk zijn als er meer rollen zouden zijn. Zie: http://www.gtaforum.nl/topic/132036-weerwolven-van-wakkerdam-editie-1/ Bewerkt: 5 augustus 2014 door aron24 Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik zeg: geen volgende keer, of toch niet snel. Het zou niet tof zijn moest het uitgemelkt worden. Reageren
Votair Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 De organisatie is goed. Volgende keer zou het leuk zijn als er meer rollen zouden zijn. Huh, er zijn toch ook in het echte spel niet meer rollen dan bij deze editie? Ja, of je verzint rollen erbij. Reageren
aron24 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 De organisatie is goed. Volgende keer zou het leuk zijn als er meer rollen zouden zijn. Huh, er zijn toch ook in het echte spel niet meer rollen dan bij deze editie? Ja, of je verzint rollen erbij. Jawel. http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Weerwolven_van_Wakkerdam Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Even een vraagje. Moet de klaagmuur pas bij de uitslag van de dag komen. Of moet hij gelijk komen? Wat willen jullie? Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Direct. Iedereen kan rondlopen in het dorp, als iemand er iets op heeft geschreven zie je het dan ook direct lijkt mij. Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Direct lijkt mij inderdaad ook beter Reageren
Thundercover Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Interessante eerste dag. Ik heb genoten! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Mochten jullie nog een Ziener nodig hebben, dan mag de heks me wel tot leven roepen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.