AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Iemand wil terug in het spel haha Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Jammer dat de heks niemand van de dood kan doen herrijzen, we kunnen een Ziener wel gebruiken in het spel. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 "De heks heeft een doodsdrankje en een levensdrankje. Met het doodsdrankje kan zij eenmaal in het potje iemand vermoorden. Ook kan ze een keer iemand redden met haar levensdrankje." Of begrijp ik het dan verkeerd? Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 "De heks heeft een doodsdrankje en een levensdrankje. Met het doodsdrankje kan zij eenmaal in het potje iemand vermoorden. Ook kan ze een keer iemand redden met haar levensdrankje." Of begrijp ik het dan verkeerd? Dat kan toch niet als iemand al 1 dag dood is? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Dat wordt Matthijs even vragen Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Zoals ik het begreep kan de heks voorkomen dat een burger sterft door haar drankje in te zetten, maar niet iemand die al gedood is weer tot leven wekken. Als dat wel zo was, zullen de wolven jou waarschijnlijk direct lunchen aangezien ze nu jouw rol kennen. Reageren
aron24 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Zoals ik het begreep kan de heks voorkomen dat een burger sterft door haar drankje in te zetten, maar niet iemand die al gedood is weer tot leven wekken. Als dat wel zo was, zullen de wolven jou waarschijnlijk direct lunchen aangezien ze nu jouw rol kennen. Inderdaad, dit dus. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 ik voel spanning.. Hallo Humsie, Dit topic is uitsluitend bedoeld voor spelers. Ik wil je dus vragen hier niet meer te posten. Reacties kunnen in het reactiestopic en als het je een leuk spel lijkt kan je wachten op een vervolg. Alvast bedankt Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik voel MrHumsie, zeer spannend. Reageren
MrHumsie Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 moet ik hier nu op reageren om sorry te zeggen? of mag dat niet? Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Lid sinds vandaag, 17:00. Als dat geen dubbelaccount is van een van de deelnemers, weet ik het ook niet. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Is een vriend van me die het spel met veel interesse volgt. Bewerkt: 6 augustus 2014 door AXIO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.