Guardian1980 Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Posts van MrHumsie en reacties daarop hierheen verplaatst. Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Het spel is al lang bezig MrHumsie @inschrijftopic. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Jammer de wolven hebben mij toch opgegeten helaas, ze wisten dat ik te gevaarlijk zou worden Naja leuk spel! Ik kijk al uit naar de volgende! Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik zou ook weer graag mee doen met een vervolg! Misschien een idee (net zoals Cluedo) om 2 spellen tegelijk te draaien? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik zou ook weer graag mee doen met een vervolg! Misschien een idee (net zoals Cluedo) om 2 spellen tegelijk te draaien? En waarom? Dan heb je maar 7 deelnemers per spel. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Hoe meer mensen in een spel hoe beter! Kunnen we ook alle andere characters gaan gebruiken! Of iig meer! Reageren
Together Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Crazy-Ghost, Ik bedoel je kan 2 spellen tegelijk draaien met 14/15 spelers. Dit zal wat werk zijn. Maar misschien kan iemand je helpen met het andere spel? Zodat jij 1 spel draai en iemand anders ook? Zo hebben meerdere mensen plezier. Ik weet niet als dit een goed idee is maar dit is een suggestie. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Crazy-Ghost, Ik bedoel je kan 2 spellen tegelijk draaien met 14/15 spelers. Dit zal wat werk zijn. Maar misschien kan iemand je helpen met het andere spel? Zodat jij 1 spel draai en iemand anders ook? Zo hebben meerdere mensen plezier. Ik weet niet als dit een goed idee is maar dit is een suggestie. Nee dan heb je dus spelers die aan beide spellen meedoen en dan krijg je allemaal vergissingen. En dan gaan mensen kiezen aan welke ze mee willen doen omdat ze niet genoeg tijd voor 2 potjes hebben en dan heb je alsnog minder mensen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Yay, hier gaan we weer. Reageren
Dexist Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Eens zien of het spel nu anders gaat! Reageren
Together Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Ik heb er ook zin in! Reageren
AXIO Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Trouwens, een kleine suggestie. De vorige keer dat het spel gehouden werd viel het mooi in de vakantie en dat kwam iedereen wel goed uit. Er moest toen als ik me niet vergis voor 19:00 uur gestemd worden en als ik me weet niet vergis werd dat later veranderd naar 20:30. Ik stel voor dat er op zijn max gestemd moet worden voor 21:00 zodat mensen met school/werk/sport genoeg tijd hebben om hun keuze door te geven. Reageren
Together Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Daar ben ik het ook mee eens. Sommige moeten lange dagen maken en dan redden ze 19:00 niet. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Dit keer wil ik een geliefde die wel in leven blijft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.