Bierbuikje Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Dit keer wil ik wel beginnen als burgemeester. De vorige keer was ik wolf dus de kans dat ik dat nu weer zal zijn is statistisch gezien lager dan de rest van de deelnemers. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Niet zo mal doen bierbuik De kans dat jij of ik een wolf wordt is nog steeds even hoog of laag Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Per stuk wel, maar als je het over het geheel bekijkt niet. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Ghehe, naja zolang jij mij maar niet weer verorberd vind ik het goed Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Begint het nu al.. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 voorbereidingen treffen he! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Ik ga dit keer geen zelfmoord plegen om liefdesverdriet! Ik word narcist. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Dat bepaald cupido wel Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Je schaduw blijft me volgen, je pijlen zijn gericht Ik voel dat jij hier ergens bent, maar telkens uit het zicht Waarom ben jij zo bezig, met dat leventje van mij Je wilt als in een sprookje een princesje aan m'n zij Toch is er nog niet een die al m'n liefdesvuren blust Ooh Cupido, laat me toch met rust Reageren
ERRWINS Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 In het dorp van Wakkerdam, zijn de wolven niet meer tam. Ze zoeken elke nacht een prooi, hun jacht gaat zo veel te mooi. De burgemeester heeft het af laten weten, iedereen in het dorp loopt nu te zweten. Welke held gaat ons nu redden, Dexist misschien? afwachten want dat zullen we vanaf woensdag gaan zien. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 november 2014 Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Speelt iemand hier ook Town of Salem? Dat is exact hetzelfde spel met meer diversiteit in rollen, en op Internet Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 14 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2014 Hetzelfde?! Hebben ze daar ook zo'n mooie krant dan ^^. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 19 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2014 (bewerkt) Ik heb iets bedacht en wil graag jullie mening. Ik wil er 2 wolven in doen en 1 welp. Ook wil ik in het begin één zombie doen. Maar die mag dan wel gelijk op dag 1 iemand infecteren. Het spel begint dus als het ware met 2 zombie's, maar die andere zombie mag gekozen worden door zombie nummer 1. Lijkt dat jullie leuk? Of liever niet en moet ik gewoon 2 mensen de rol zombie geven? Of is 1 zombie in het begin genoeg? Bewerkt: 19 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 november 2014 Rapport Geplaatst: 19 november 2014 Des te minder mensen de rollen van de ander weten, des te beter lijkt me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.