Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Reacties

Recommended Posts

Geplaatst:

Des te minder mensen de rollen van de ander weten, des te beter lijkt me :)

Bij beide is dat wel het geval. Aangezien geïnfecteerde personen ook bij de zombies horen.

• Reacties 319
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

51

• Crazy-Ghost

44

• 3L1077

29

• ERRWINS

26

Geplaatst:

Ik heb iets bedacht en wil graag jullie mening. Ik wil er 2 wolven in doen en 1 welp. Ook wil ik in het begin één zombie doen. Maar die mag dan wel gelijk op dag 1 iemand infecteren. Het spel begint dus als het ware met 2 zombie's, maar die andere zombie mag gekozen worden door zombie nummer 1. Lijkt dat jullie leuk? Of liever niet en moet ik gewoon 2 mensen de rol zombie geven? Of is 1 zombie in het begin genoeg?

Lijkt mij goed, 1 zombie op het begin. Is het ook wat beter te volgen denk ik :)

En de zombies winnen als er alleen zombies overblijven?

Wat als een wolf een zombie wordt?

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, dan doe ik het wel met een random generator.

Het start om 18.00 :)

Zombies moeten inderdaad met ze alle overblijven. Goede vraag trouwens. Ik denk dat het het leukste is om ook wolven te kunnen infecteren. In dat geval zou ik 3 wolven, 1 welp en 1 zombie kunnen dan. Dan heb je 5 slechte op 18 mensen.

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Top! En een wolf-zombie(als een wolf is geinfecteerd), heeft 2 doelen dan? En mensen opeten én overblijven als zombie? Of verliest hij dan zijn weerwolf krachten?

Heb er zin in :D

Bewerkt: door Dexist

Ik zit wel met een probleempje. Als hij veranderd in een zombie zou hij alle andere wolven kunnen verraden.. Maar als het niet zou kunnen dan weten de zombies gelijk dat hij een wolf is aangezien dan alleen wolven niet geïnfecteerd kunnen worden.

E: Ik denk dat het het beste is om de persoon dan dood te laten gaan. Dus als een wolf wordt geïinfecteerd gaat hij dood. Vindt iedereen dat goed?

Bewerkt: door Crazy-Ghost

Het lijkt mij wel leuk als de zombies alle wolven zouden kunnen infecteren en dat een wolf dan gewoon bij de zombies gaat horen. Lees nu het probleem over het verraden van de wolven.

Maar we krijgen nu dus als het goed is 2 teams die het dorp gaan bedreigen?

Bewerkt: door Bierbuikje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...