Jump to content

[SPA] Primera Division 2014-2015

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat heb ik al zo vaak gehoord, laat hem nou eerst een paar wedstrijden op rij presteren.

klopt maar wel mooi voor die jongen die zoveel kritiek kreeg van iedereen. Dit is wel een boost voor zijn zelfvertrouwen.
  • Reacties 201
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

63

• TekaLoca

60

• TheuNauz

19

• Venzio

14

Geplaatst:

Ik hoop dat hij een beetje terug op zijn oude niveau zal kunnen komen. Dan, and only then, zullen we er echt iets aan hebben. Tot nu toe is deze transfer een dikke flop. Bedankt Zubi ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb net de docu teruggezien van Messi. Iemand anders die al gezien? Zeker de moeite waard voor de liefhebber.

Bewerkt: door Caswessels
Geplaatst:

Ik heb net de docu teruggezien van Messi. Iemand anders die al gezien?

Had 'm ook gezien. NPO3. Mooie docu, hij bleef boeiend. Uniek om die beelden van de kleine Leo te zien, waar hij iedereen dolt.

Geplaatst:

Ik zeg schorsing van minstens 3 wedstrijden. Al een keer eerder sloeg ronaldo een speler in de wedstrijd tegen Atletico. Ik vind dat dit echt niet kan en dat dit wel een keer zwaar gestraft mag worden dit gedrag.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben Barçafan, maar Suarez kan er echt geen drol van.

Edit: Oké, bij de goal van Rafinha en Messi wel belangrijk. Mocht er nog twijfel over bestaan; Messi beschikt over 2 gouden voetjes. Tering zeg. Weeral met z'n rechter.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Atletico VS Real. Altijd een leuke wedstrijd, rivalen tegen elkaar. Ik hoorde dat het hele stadion vol zat en dat er geen bitterbal meer tussenpersoon paste. Maar heel Real is bijna geblesseerd of geschorst en daar maakt Atletico dankbaar gebruik van. 3-0 staat het.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...