MegaPilot Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Goal van Barcelona onterecht afgekeurd voor buitenspel en buitenspelgoal Real Madrid... Dit is echt niet de eerste keer. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Wiens doelpunt was buitenspel? Verder boeit het mij niet zo. Barça had de 3 punten al binnen in de topper met Valencia, en Real eindigde 3-1, dus het had niet veel uitgemaakt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Eerste doelpunt van Ramos, heb de wedstrijd niet gezien, maar wel meerdere keren gelezen dat het weliswaar nipt buitenspel was. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 La Liga wordt gewoon uitgespeeld! Als Barça wint in Madrid is het kampioen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Ik voorspel een lastige wedstrijd voor ze. Op welke manier kan Real eigenlijk nog kampioen worden. Niet dat ik dat wil Reageren
TheuNauz Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Ik voorspel een lastige wedstrijd voor ze. Op welke manier kan Real eigenlijk nog kampioen worden. Niet dat ik dat wil Als Barca 2 keer gelijk speelt OF verliest - en - zij 2 keer winnen OF 1 keer winnen en 1 keer gelijk spelen. Het is een maar/maar. Volgens mij telt in Spanje dan het onderlinge resultaat, toch? Barca gaat gewoon kampioen worden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Bij gelijke stand telt inderdaad onderling resultaat, de eerste Clasico was 3-1 voor Real, de tweede 2-1 voor Barcelona. Bij gelijke stand is Real Madrid dus kampioen. Ervan uitgaande dat Real Madrid geen punten meer laat liggen, moet Barcelona 1 van zijn volgende 2 wedstrijden winnen, een moeilijke uitwedstrijd tegen Atlético of een relatief makkelijke thuiswedstrijd tegen Deportivo. Op 17 of 23 mei kan Barcelona kampioen spelen, op 30 mei kan het de Spaanse beker winnen en op 6 juni kan het de Champions League winnen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 En Atleti zou maar al te graag stokken in de wielen van Real Madrid steken toch Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Flits van alweer Messi, anders een redelijk saaie wedstrijd. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 30 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2015 https://www.youtube.com/watch?v=5VyXHRD5f-8 Well.. DOBLETE! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Geplaatst: 31 mei 2015 Als Messi de Gouden Bal dit jaar niet wint, begrijp ik er helemaal niks meer van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.