TheuNauz Geplaatst: 5 juni 2015 Rapport Geplaatst: 5 juni 2015 Als Messi de Gouden Bal dit jaar niet wint, begrijp ik er helemaal niks meer van. Ik heb nooit wat van de FIFA begrepen (lees Messi, beste speler van het WK 2014) Maar alle gekheid op een stokje: natuurlijk verdiend Messi de Ballon d'Or van het jaar 2015. Nu al! Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 8 juni 2015 Rapport Geplaatst: 8 juni 2015 Rafael van der Vaart tekent morgen een contract voor 3 seizoenen bij promovendus Real Betis. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2015 En het mogelijke vertrek van Dani Alves (al hoop ik natuurlijk dat hij blijft) is ook opgevangen bij Barça: Aleix Vidal (1 seizoen in la Masia gezeten, zelf ook Catalaans) tekende voor 5 seizoenen Zien wat dit brengt! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 juni 2015 Rapport Geplaatst: 8 juni 2015 Maar hij mag de eerste maanden vanuit de tribune toekijken. Dus als Alves vertrekt, zitten we een paar maanden met Montoya als vaste rechtsback.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 Zo'n ramp is dat niet. Ik hoop natuurlijk dat Alves blijft, Vidal als (toekomstig) backup wordt gebruikt en Montoya en Douglas uitgeleend worden voor een paar seizoenen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2015 Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 DANI ALVES TEKENT BIJ!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 juni 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2015 En ook Luis Enrique zou voor 2 jaar bijtekenen. Man man man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.