Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

1. aron24

2. KaiSkillzz

3. super_senne

4. SpacyColours

5. ERRWINS

6. Dexist

7. Bierbuikje

8. AXIO

9. 3L1077

10. Jaszpehr

11. GTA5BOY

12. Votair

13. Cabyon

14. DeJarnoxD

15. _Night-Men_

De personen die dikgedrukt staan hebben in ronde 2 nog erg weinig gezegd.

Votiar heeft in ronde 1 niks gezegd en komt nu op eens dingen zeggen.

De twee schuingedrukte personen hebben iets meer gezegd deze ronde maar nog steeds erg weinig!

Zijn het de wolfen? (Die in de eerste ronde het heel makkelijk en rustig aan deden)

Doen ze het nu weer rustig?

Wat ook opvalt is dat er toch best veel stemmen op 3L1077 voor burgemeester, toeval? Het zijn juist wel de mensen die zich wat stiller houden.

Hierbij trek ik mijn stem voor burgemeester weer (tijdelijk) in.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Ik maak mijn keuzes nu alvast bekent omdat ik tot vanavond niet online kan zijn.

Burgemeester: 3L1077

Lynch: Dexist

Wat ook opvalt is dat er toch best veel stemmen op 3L1077 voor burgemeester, toeval? Het zijn juist wel de mensen die zich wat stiller houden.

Hierbij trek ik mijn stem voor burgemeester weer (tijdelijk) in.

Toen je je realiseerde dat je met die opmerking jezelf verdacht maakte trok je je stem direct weer in.. Daarnaast heeft Axio een punt dat je door naar anderen te wijzen jezelf buiten schot probeert te houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel heel makkelijk telkens wijzen naar anderen om anderen de indruk te geven dat je geen wolf bent Dexist.

Inderdaad, en de andere 2 dikgedrukte namen dan? Of Dexist, moet ik van jou 24/7 proberen te reageren? Mag ik ook een dagje weg zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Wel heel makkelijk telkens wijzen naar anderen om anderen de indruk te geven dat je geen wolf bent Dexist.

Inderdaad, en de andere 2 dikgedrukte namen dan? Of Dexist, moet ik van jou 24/7 proberen te reageren? Mag ik ook een dagje weg zijn?

Nee, dat mag je niet. In het inschrijvingstopic staat duidelijk aangegeven dat je elke dag actief moet zijn en actief mee moet doen. Zelf zeg ik ook niet zoveel, maar dat gaat nu wel komen want ik krijg nu een beetje in de gaten hoe het spel precies in zijn werk gaat. Ik snap je ook wel een beetje hoor, maar je moet wel minstens een keer per dag actief zijn denk ik. Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, 24/7 hoeft niet :) Maar 1 dag overslaan mag niet van onze grote verteller(Grazy-Ghost) :puh:

Maar het valt ook op dat binnen 10 minuten een groot deel van de personen, waarvan ik vond dat ze wat weinig reageerden, direct weer reageert!

Ik wijs mensen aan inderdaad, maak ik ze daar mee verdacht? Nog niet, ik geef aan wat mij opvalt.

Maar ik kan je er van verzekeren dat ik geen wolf ben :) Ik heb alleen het beste voor :).

Maak niet weer de fouten die zijn gemaakt in de eerste dag.

Maar ik heb het gevoel dat de wolven nu aardig wat meer aan het praten zijn.

Toen je je realiseerde dat je met die opmerking jezelf verdacht maakte trok je je stem direct weer in.. Daarnaast heeft Axio een punt dat je door naar anderen te wijzen jezelf buiten schot probeert te houden.

Dat klopt, ik had een fout gemaakt in mijn burgemeester keuze.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Wel heel makkelijk telkens wijzen naar anderen om anderen de indruk te geven dat je geen wolf bent Dexist.

Inderdaad, en de andere 2 dikgedrukte namen dan? Of Dexist, moet ik van jou 24/7 proberen te reageren? Mag ik ook een dagje weg zijn?

Nee, dat mag je niet. In het inschrijvingstopic staat duidelijk aangegeven dat je elke dag actief moet zijn en actief mee moet doen. Zelf zeg ik ook niet zoveel, maar dat gaat nu wel komen want ik krijg nu een beetje in de gaten hoe het spel precies in zijn werk gaat. Ik snap je ook wel een beetje hoor, maar je moet wel minstens een keer per dag actief zijn denk ik.

Ik zal ook elke dag wel posten, maar hoe Dexist het zei komt het op mij over alsof ik no-life dit moet spelen.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...