Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

In principe weet je nog steeds niets. Er zijn al een paar mensen gestorven, maar er zaten geen wolven bij. Ik kan jullie verzekeren dat ik geen wolf ben. Mij lynchen zou een grote fout zijn. Ik ben ook degene die de burgemeester dood heeft ontdekt helemaal in het begin. ;)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

In principe weet je nog steeds niets. Er zijn al een paar mensen gestorven, maar er zaten geen wolven bij. Ik kan jullie verzekeren dat ik geen wolf ben. Mij lynchen zou een grote fout zijn. Ik ben ook degene die de burgemeester dood heeft ontdekt helemaal in het begin. ;)

misschien heb je wel gelogen en wist je het van beginsafaan wie de wolfen zijn :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, ik zie de bui al hangen. Alle gewone burgers die op mij stemmen maken een grote fout. Tenzij het de wolven zijn die nu op mij zitten?

Het komt allemaal met elkaar overeen. Ik wijs personen aan, het zegt nog niet dat ze verdacht zijn. Wel gaan ze(althans een deel) mij ineens verdenken. Toeval? Pech? Fout van mij?

Of hebben de wolven door dat ze wellicht ontdekt zijn?

Ik roep de (overige) dorpsbewoners op om de goede keuze te maken. Lees alles nog eens aandachtig door!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, ik zie de bui al hangen. Alle gewone burgers die op mij stemmen maken een grote fout. Tenzij het de wolven zijn die nu op mij zitten?

Het komt allemaal met elkaar overeen. Ik wijs personen aan, het zegt nog niet dat ze verdacht zijn. Wel gaan ze(althans een deel) mij ineens verdenken. Toeval? Pech? Fout van mij?

Of hebben de wolven door dat ze wellicht ontdekt zijn?

Ik roep de (overige) dorpsbewoners op om de goede keuze te maken. Lees alles nog eens aandachtig door!

Ik denk dat het komt, omdat jij zoveel vertelt. Jij bent er zó op gebrand tegen mensen te zeggen dat ze geen fouten moeten maken, en ik denk dat dat je verdacht maakt en zo'n gevoel heb ik ook. Mochten we fout zitten, dan zitten we echt in de shit, maar voorlopig blijf ik bij m'n mening.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was nogal verrast toen ik gisteren las dat er maar liefst vier burgers waren gedood op één avond. Dat is een flinke klap. Ik snap dat velen denken dat er grote fouten zijn gemaakt, maar je moet ook realistisch kijken naar hoe dit is gebeurd. Aron24 was een stel met ERRWINS en Cabyon is gedood door het jagersschot van SpacyColours. De kans dat die twee bijzondere rollen er op dezelfde avond sterven is erg klein. Ik vind dan ook niet dat je nu kan spreken over grote fouten, eerder over een vervelend begin van het spel. Vooral ook omdat ERRWINS de ziener was. Nu kunnen we alleen nog gebruik maken van de speciale krachten van de heks.

Het valt me op dat de 'stille' mensen op 3L1077 stemmen. En de 'pratende' op Dexist.. Verband?

Ik vind het ook opvallend dat er een soort splitsing ontstaat in de groep waarbij de ene helft Dexist als burgemeester wilt en de andere helft hem juist wilt lynchen en 3L1077 als burgemeester wilt hebben. Maar ik vraag me af of je hiermee een van de twee groepen kan aanwijzen als de wolven, het zou nogal naïef van ze zijn om met z'n allen op één kandidaat (ook wolf?) als burgemeester te stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik nou de enige die 3L1077 wil lynchen? Jongens, overtuig mij van zijn onschuld. Er is nu wel gekat naar Dexist, maar 3L1077 speelt ook een prominente rol.

Misschien een idee om het om te draaien en te vragen waarom hij een wolf is volgens jou? Ik heb door het topic gebladerd en heb nog geen onderbouwing van jouw kant gezien waarom jij 3L1077 wil lynchen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...