Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ben ik nou de enige die 3L1077 wil lynchen? Jongens, overtuig mij van zijn onschuld. Er is nu wel gekat naar Dexist, maar 3L1077 speelt ook een prominente rol.

En dit is precies wat ik bedoel met "grote fouten" er is al eerder op een persoon gefocust, en we weten waar dat op uitdraaide.

Lees echt aandachtig nog eens alle berichten door en maak dan je keuze. Weet wel dat als je mij lynched, de wolven nog meer kans krijgen om te winnen!

Voordat er weer mensen gaan zeggen" je zegt dit alleen voor je eigen bestwil" oid. Ja dat doe ik ook. Ik wil niet dood!

Ik probeer jullie, dorpsgenoten, daar van te overtuigen. Alleen dringen de wolven te veel aan op mij, helaas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Haar op m'n hoofd, een grote afro. Verder weinig haar, dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ben een keurig nette burger.

Ben ik nou de enige die 3L1077 wil lynchen? Jongens, overtuig mij van zijn onschuld. Er is nu wel gekat naar Dexist, maar 3L1077 speelt ook een prominente rol.

Misschien een idee om het om te draaien en te vragen waarom hij een wolf is volgens jou? Ik heb door het topic gebladerd en heb nog geen onderbouwing van jouw kant gezien waarom jij 3L1077 wil lynchen.

Om dezelfde reden dat jullie Dexist willen lynchen.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een idee om het om te draaien en te vragen waarom hij een wolf is volgens jou? Ik heb door het topic gebladerd en heb nog geen onderbouwing van jouw kant gezien waarom jij 3L1077 wil lynchen.

Om dezelfde reden dat jullie Dexist willen lynchen.

Ik heb me nog niet uitgesproken over wie ik wil lynchen, dus daar hou ik me buiten.

Maar ik vind wel dat er tot nu toe nog geen sterke argumenten zijn gegeven om Dexist of 3L1077 te lynchen. Dus ik stel nogmaals de vraag aan jou: Waarom 3L1077? Waardoor vind jij hem verdacht overkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Over Dexist werd gezegd dat hij aan het vingertje wijzen was, en dat vond men verdacht. Maar 3L1077 begon nog eerder dan Dexist met de zoektocht naar 'schuldig en onschuldig', waarin hij ook nog enkele fouten maakte, en vrij streng vasthield aan het 'onschuldig' in groene kleur, ondanks dat het niets toevoegt. Verwarring alom.

Ik wil niet zeggen dat ik Dexist niet verdacht vind, maar ik vind 3L1077 op het moment verdachter dan Dexist. Mijn lynch zet ik dan ook vast op 3L1077. Maar ik kan daar natuurlijk nog altijd in draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zet al vast mijn keuzes neer want ik ben straks weg, en ik denk niet dat ik terug ben voordat de nacht valt!

Burgemeester: Ik heb een paar mensen die ik wel durf te vertrouwen, maar mijn gevoel zegt dat GTA5BOY een onschuldige en slim spelende burger is mijn stem gaat uit naar hem.

Lynchen: Hier ga ik een grote gok doen, ik heb een paar "verdachten" om het zo maar te noemen. Mijn Lynch gaat naar AXIO.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt niet uit Dex. Of op zo'n manier waar iedereen ziet dat je me dood wilt of in de avond wanneer je wolf bent. Ik heb je door.

Ah jij bent dus een wolf :puh:?

Als je mij door hebt weet je dat ik een burger ben!

Wees ook niet te getreurd dat ik jou heb gekozen als lynch, Ik heb letterlijk gedobbeld tussen een aantal "verdachten".

Maar we zien het inderdaad vanavond!

Tot die tijd hoop ik dat er nog veel burger hun gedacht gaan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is natuurlijk altijd nog giswerk want het is nog maar tweede ronde.

- Mensen die niet zo veel reageren, het is natuurlijk niet direct verdacht, maar: vorige ronde hielden de wolven(denk ik) zich ook stiller dan de bewoners

- Het feit dat er toch redelijk veel van deze mensen op een en de zelfde burgemeester willen

- En we moeten toch iemand kiezen met de weinige informatie die we hebben!

En ik begrijp dat ik me zelf met zulke uitspraken verdacht zou kunnen maken, maar je kan dat ook weer omdraaien, mensen die mij(toch een redelijke groep) verdacht vinden daar ga ik ook aan twijfelen.

Maar het is helaas al te laat, ik zal er wel uitgaan :( Mochten de onschuldigen die mij verdenken toch nog van gedachte veranderen dan zou dat heel mooi zijn. Maar ik heb zo het gevoel dat ik dan als Lunch eindig.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Over een paar minuten mag er niet meer gestemd worden voor de lynch. Het lijkt er nu op dat Dexist gelyncht gaat worden en dat 3L1077 met redelijke steun wordt verkozen tot burgemeester. Of dat de juiste keuze is weet ik niet, dat weten de meesten van ons niet. Er zijn drie personen die dat wel weten, plus een welp maar daarvan weten de wolven nog niet wie dat is.

Ik denk dat we ons, na deze lynch en lunch moeten focussen op de groepen die vandaag zijn ontstaan. Er is een splitsing opgetreden waarbij er een pro-Dexist en pro-3L1077 groep is. Van wat ik uit het topic heb kunnen halen stemmen super_senne, _Night-Men_ en GTA5BOY op Dexist als burgemeester stemmen (waarbij op te merken is dat _Night-Men_ op 3L1077 stemt voor de lynch). Verder stemmen Votair, Bierbuikje, AXIO, DeJarnoxD en KaiSkillzz op 3L1077 als burgemeester (en stemmen KaiSkillz en Bierbuikje op Dexist voor de lynch). Verder valt me ook op dat diegenen die op Dexist als burgemeester stemmen, op iemand van de '3L1077-kant' stemmen voor de lynch.

Het klinkt misschien als een grote samenzweringstheorie, maar dat hebben we wel nodig. De wolven spannen in het geheim samen tegen de burgers. Als Dexist een burger is dan lijkt het erop dat diegenen die voor hem stemden bij de lynch wolven zijn. Terwijl het er andersom op zou lijken dat diegenen die op Dexist als burgemeester stemmen wolven zijn, als Dexist zelf ook een wolf is.

Zelf weet ik echt niet op wie ik moet stemmen, dus kies ik willekeurig twee mensen uit:

Burgemeester: GTA5BOY

Lynch: super_senne

Ik ben erg benieuwd wat er deze ronde gebeurt en vooral wat daarna zal gaan gebeuren.

Bewerkt: door Jaszpehr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...