AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Is dit niet een beetje tegen je eigen regels in? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Nee, ik denk dat dat deze dag alleen maar ten goede kan komen. Er zijn gewoon te weinig mensen die hebben gestemd.. Reageren
Votair Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Burgemeester: 3L1077 Lynch: _Night-Men_ Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik verander mijn Lynch: Let op dit is een tactische overweging, het blijft altijd nog steeds een grote gok. Lynch Super_Senne Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ik ga mijn stem toch nog wijzigen. Na de berichten in dit topic nog eens gelezen te hebben vind ik _Night-Men_ toch wel verdacht. Daarom stem ik liever op hem dan willekeurig op iemand anders. Lynch: _Night-Men_ Burgemeester: GTA5BOY Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Na een hectische dag was het volk een beetje ontdaan, er waren 4 mensen overleden, waarvan geen één een wolf was. Ook waren ze hun net verkozen burgemeester kwijt. Het werd dus tijd om op een nieuwe burgemeester te stemmen. De meerderheid vond dat Dexist een geschikte persoon was voor deze taak en stemde dus op hem. Dit zorgde ervoor dat hij de gloednieuwe burgemeester van het dorp was. Iemand voor de lynch uitkiezen bleek een moeilijkere taak. Vooral Dexist, Night-Men en Senne werden gezien als wolven. Echter bleek een late wijziging van Dexist goed uit te pakken. Hij besloot namelijk toch op Senne te stemmen waardoor hij de lynch werd. De eerste wolf was vermoord in Wakkerdam. Uiteraard gingen de wolven die nacht ook op pad. De stemming was opperbest bij de wolven omdat er de vorige dag 4 vijanden waren overleden. En ook vandaag zal er weer iemand sterven. Ze besloten gezamenlijk om Kai te vermoorden, hij zou tactisch namelijk het verschil kunnen maken. Dus zo gebeurde het. Kai werd vermoord en bleek een burger te zijn. De weerwolven waren weer een stap dichterbij de overwinning. Ook verscheen er nog een tekst op de klaagmuur: 'Dexist is een wolf!'. Lynch: Super_senne -> Wolf Lunch: KaiSkillz -> Burger Nog 9 inwoners, 2 wolven, 1 welp. Bewerkt: 6 augustus 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Gelukkig was mijn laatste keuze toch goed, een wolf minder! Laten we dit voortzetten! Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Mooi resultaat. De eerste wolf is weg Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Rust in vrede Kai. Hierbij betuig ik mijn steun ook meteen aan de nieuwe burgemeester die ons heeft geprobeerd heeft te overtuigen dat hij geen wolf is, met succes uiteindelijk. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 1. aron24 2. KaiSkillzz 3. super_senne Wolf! Dood! 4. SpacyColours 5. ERRWINS 6. Dexist 7. Bierbuikje 8. AXIO 9. 3L1077 10. Jaszpehr 11. GTA5BOY 12. Votair 13. Cabyon 14. DeJarnoxD 15. _Night-Men_ Dan hier het nieuwe lijstje, wel zo handig. En het is inderdaad erg sneu dat Kaiskillzz dood is, maar aan een wolven lunch doen we helaas niet zo veel. Aan de andere kant hebben we een wolf en hebben we het weten te beperken tot 1 onschuldige dood. Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Kut, was vergeten stemmen en zat op toneel. Naja, nog een paar te gaan. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Nog een paar burgers of wolven 3L1077? Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Ik verander de stem voor burgemeester naar 3L1077 En als Lynch begin ik naar dexist een beetje argwaan te krijgen Mag ik jullie hier even op attenderen. Bewerkt: 6 augustus 2014 door AXIO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.