Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Ik ga mijn stem toch nog wijzigen. Na de berichten in dit topic nog eens gelezen te hebben vind ik _Night-Men_ toch wel verdacht. Daarom stem ik liever op hem dan willekeurig op iemand anders.

Lynch: _Night-Men_

Burgemeester: GTA5BOY

Link to comment
Delen op andere websites

SmTKlRx.png

Na een hectische dag was het volk een beetje ontdaan, er waren 4 mensen overleden, waarvan geen één een wolf was. Ook waren ze hun net verkozen burgemeester kwijt. Het werd dus tijd om op een nieuwe burgemeester te stemmen. De meerderheid vond dat Dexist een geschikte persoon was voor deze taak en stemde dus op hem. Dit zorgde ervoor dat hij de gloednieuwe burgemeester van het dorp was. Iemand voor de lynch uitkiezen bleek een moeilijkere taak. Vooral Dexist, Night-Men en Senne werden gezien als wolven. Echter bleek een late wijziging van Dexist goed uit te pakken. Hij besloot namelijk toch op Senne te stemmen waardoor hij de lynch werd. De eerste wolf was vermoord in Wakkerdam.

Uiteraard gingen de wolven die nacht ook op pad. De stemming was opperbest bij de wolven omdat er de vorige dag 4 vijanden waren overleden. En ook vandaag zal er weer iemand sterven. Ze besloten gezamenlijk om Kai te vermoorden, hij zou tactisch namelijk het verschil kunnen maken. Dus zo gebeurde het. Kai werd vermoord en bleek een burger te zijn. De weerwolven waren weer een stap dichterbij de overwinning.

Ook verscheen er nog een tekst op de klaagmuur: 'Dexist is een wolf!'.

Lynch: Super_senne -> Wolf

Lunch: KaiSkillz -> Burger

Nog 9 inwoners, 2 wolven, 1 welp.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

1. aron24

2. KaiSkillzz

3. super_senne Wolf! Dood!

4. SpacyColours

5. ERRWINS

6. Dexist

7. Bierbuikje

8. AXIO

9. 3L1077

10. Jaszpehr

11. GTA5BOY

12. Votair

13. Cabyon

14. DeJarnoxD

15. _Night-Men_

Dan hier het nieuwe lijstje, wel zo handig.

En het is inderdaad erg sneu dat Kaiskillzz dood is, maar aan een wolven lunch doen we helaas niet zo veel.

Aan de andere kant hebben we een wolf en hebben we het weten te beperken tot 1 onschuldige dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...