Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Dacht even dat ik nog gelynched zou worden. Gelukkig van niet, een burger lynchen zou zonde zijn.

3L1077 blijft nog steeds mijn volgende lynch, volgens mij zit ik best warm. En mocht ik als lunch eindigen, dan lijkt het mij duidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gezien AXIO, ook zegt onze wolf, Super_Senne het volgende

OT mijn Lynch gaat naar _night-men simpelweg omdat hij een klein beetje verwarring probeert te brengen in het dorp. En ik stem met de burgemeester voor dexist want hij komt bij mij iets vertrouwelijker over dan de rest bij mij hij probeert orde te houden dus dat waren mij stemmen

We weten dat super senne een wolf is, stemt een wolf op een andere wolf? Tactische zet? Al verwacht ik dat deze kans zeer klein is.

Ik kan dus bijna mijn handen in het vuur steken om te zeggen dat Night-men geen wolf is.

Inderdaad ook het feit dat Senne, 3L1077 als burgemeester wou hebben geeft ons misschien nu wel extra informatie.

een wolf die zijn medewolf als burgermeester wil hebben? Het zou zo maar kunnen.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Burgemeester: 3L1077

Lynch: _Night-Men_

Burgemeester: 3L1077

Lynch: Dexist

Burgemeester: 3L1077

Lynch: Dexist

Lynch: super_senne

Burgemeester: 3L1077

Burgemeester: 3L1077

Voor de Lynch kom ik later op de dag wel terug, iedereen is op dit moment verdacht voor mij.

OT mijn Lynch gaat naar _night-men simpelweg omdat hij een klein beetje verwarring probeert te brengen in het dorp. En ik stem met de burgemeester voor dexist want hij komt bij mij iets vertrouwelijker over dan de rest bij mij hij probeert orde te houden dus dat waren mij stemmen

Er hebben meer mensen op 3L1077 als burgemeester gestemd dan dat er wolven zijn. Dus daaruit kan je niet zo makkelijk conclusies trekken lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Plus het feit dat 3L1077 wel heel erg safe speelt. Vandaag geen stem uitgebracht, hij zegt bijzonder weinig en probeert jou (Dex) en Henk wel dood te krijgen door middel van een lynch.

Vanmiddag leek het nog dat jij gelyncht zou worden en dat is niet gebeurd. Dus hebben de wolven voor een ander slachtoffer gekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Plus het feit dat 3L1077 wel heel erg safe speelt. Vandaag geen stem uitgebracht, hij zegt bijzonder weinig en probeert jou (Dex) en Henk wel dood te krijgen door middel van een lynch.

Vanmiddag leek het nog dat jij gelyncht zou worden en dat is niet gebeurd. Dus hebben de wolven voor een ander slachtoffer gekozen.

Uhm, ik zat op een toneel, De Koninging zonder Land, dat verder wel kut was, maar kom, en had er geen idee van dat het zo lang ging duren. Ik heb Dexist om exact dezelfde redenen willen lynchen als jullie mij willen lynchen.

Edit: en dat bleek toch niet zo'n goed idee te zijn. Ik heb een vermoeden dat Dexist en ik in hetzelfde schuitje zitten.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Daar hou ik ook zeker wel rekenschap mee. Maar je had ook eerder op de dag een stem kunnen geven.

En Jazpehr, dan nog kunnen wolven op hem gestemd hebben. Ik als onwetende burger ging er van uit dat 3L1077 ook een burger was maar na vanavond is het spel 180 graden gedraaid.

Link to comment
Delen op andere websites

We zien hier boven quotes terug gehaald door Jasspehr

Lynch: super_senne

Burgemeester: 3L1077

Deze quote valt op, DejarnoXD stemt hier op Super_senne als Lynch!, Nu het blijkt dat Senne een wolf is. is de kans weer erg klein dat DejarnoXD ook een wolf is. Immer: Een wolf stemt bij hoger uitzondering op een andere wolf!

Dus Night-men en Dejarno zijn, zo denk ik, redelijk veilig te vertrouwen. 100% natuurlijk nog niet. maar ze zijn als wel onschuldiger dan de rest.

Link to comment
Delen op andere websites

maar als jullie morgenavond zien 3L1077 > burger, your fucking problem.

Zou inderdaad jammer zijn, maar hetzelfde krijg je als ik gelynched word.

Wat me nu ook opvalt: Votair verdedigt Eliott, waar hij eerder ook stemde op hem als burgemeester en mij, een onschuldige burger, wou lynchen. Dit houd ik achter de hand.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...