Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Moet ik even duidelijk maken dat ik met geen enkele speler contact heb gehad in dit spel? De enige redenen waarop jullie (allemaal ja) je baseren, zijn mijn posts hier. Waarom the fuck zijn die verdacht? Heb ik aan iemand gevraagd om burgemeester te worden? Heb ik een speciaal contact met iemand? Ik lul hier gewoon om het uur wat, omdat ik dit een leuk spel vind.

Denk voor jezelf eens na, of ik achter de schermen iets (serieus) aan jou heb gezegd.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

@Eliott: Niet perse je posts hoeven verdacht te zijn. We kijken ook naar iedereen die op jouw gestemd heeft. We proberen verbanden te zoeken!

We geven alleen aan dat we jou op dit moment verdachter vinden dan de anderen. En we proberen uit te leggen waarom!

Je zet nu wel heel erg je hakken in het zand maar echte tegenbewijzen hebben we ook nog niet gehoord!

Link to comment
Delen op andere websites

@Eliott: Niet perse je posts hoeven verdacht te zijn. We kijken ook naar iedereen die op jouw gestemd heeft. We proberen verbanden te zoeken! We geven alleen aan dat we jou op dit moment verdachter vinden dan de anderen. En we proberen uit te leggen waarom! Je zet nu wel heel erg je hakken in het zand maar echte tegenbewijzen hebben we ook nog niet gehoord!

Tegenbewijzen... Ik heb anders nog geen pro-bewijzen gehoord? Zet mijn verdachtheid dan toch maar gewoon op neutraal, lijkt me...

Link to comment
Delen op andere websites

Elliot. xD Alleen dat al maakt dit echt te geloofwaardig. Daarbij weet ik dan ook zo goed als zeker wie dat bericht heeft geschreven (heeft de foutal eerder gemaakt) en bijgevolg dus wie de wolf is.

Thanks mate

Lynch: GTA5BOY

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

GTA5BOY, dat zal het echt wel zijn. Er is geen duidelijker bewijs als dit. Typ in "zoeken in dit topic" "elliot" en alle resultaten zijn van jou. Game over.

@AXIO, ja, da's een mooie excuus, en dat account is zeker ook op dezelfde computer aangemaakt?

Conclusie:

GTA5BOY > busted

AXIO > zeer verdacht

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we nou niet door gaan zaniken over MrHumsie, dat heeft geen zin.

@eliott Dat kan inderdaad wat jij zegt over GTA5BOY, ook kan het zo zijn dat hij jou verdenkt als wolf, en dat bedoelt met dat hij je gaat pakken!

Het kan zoals zo vaak, weer beide kanten op.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...