Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Wacht even, je baseert dit allemaal op een bericht op de klaagmuur? Een anoniem bericht dat door iedereen, ook door jou geplaatst had kunnen worden? Dit alles omdat GTA5BOY toevallig in een enkele post ook Elliot schrijft? Ik vind dit nogal mager. Daarbij, zijn er al eerder berichten op de klaagmuur geplaatst over SpacyColours en Dexist en daarover hoor ik dan weer niemand.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, komaan mensen, ik weet goed genoeg wie mijn naam fout en juist schrijft. GTA5BOY heeft hem niet één keer fout geschreven, maar altijd. En hij is de enige. And fair enough, ik heb dat van Henk geschreven, dus, nee, ik heb niet dat van mezelf geschreven.

Het feit dat jullie dit niet geloven zegt meer over jullie onschuld dan het mijne...

Link to comment
Delen op andere websites

GTA5BOY is een wolf, people, denk nu eens gewoon na. Dat bericht is OVERDUIDELIJK van hem (mijn reden, dexist's reden) en dan kan het kleinste kind zien wat zijn rol is

Ik bedoel, dit is het meest concrete bewijs dat we op deze 15 pagina's al hebben gezien...

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...