Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Ho ho ik zeg niet het zelfde als jij Ik zeg: Gta5boy denkt dat jij een wolf bent, als hij dit denkt is hij wellicht zelf onschuldig. Daarna zegt hij dat hij jou gaat pakken, want jij bent volgens hem de wolf, en hij zelf burger. Dit kan je er ook uit halen uit het bericht. Je kan zoals ik eerder zei alle kanten op met dit bericht! Bewerkt: 6 augustus 2014 door Dexist Reageren
AXIO Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) Laten we in deze hectiek even stil staan bij onze mede burgers. Een bloemetje voor jullie. Bewerkt: 6 augustus 2014 door AXIO Reageren
Together Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Dit spel word wel heel moeilijk he? Vallen jullie niet op dat BB, Jarno niks zeggen? Hun zijn wel heel stil voor een burger. Reageren
Jaszpehr Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Mag ik iedereen er nogmaals aan herinneren dat het bericht op de klaagmuur anoniem is geplaatst? Het had dus iedereen kunnen zijn. Ik snap niet waarom we er allemaal maar vanuit gaan dat het GTA5BOY was. En al was dat wel zo, dat bericht bewijs helemaal niks en kan op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Dan nog een oproep van mij aan diegene die de heks is: misschien een idee om eens een van je speciale krachten te gaan gebruiken? Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ho ho ik zeg niet het zelfde als jij Ik zeg: Gta5boy denkt dat jij een wolf bent, als hij dit denkt is hij wellicht zelf onschuldig. Daarna zegt hij dat hij jou gaat pakken, want jij bent volgens hem de wolf, en hij zelf burger. Dit kan je er ook uit halen uit het bericht. Je kan zoals ik eerder zei alle kanten op met dit bericht! Het omgekeerde net. Hij gaat mij pakken, als burger. Het feit dat hij zegt dat ik een wolf ben is inderdaad geen stomme zet, maar het is omgekeerd. Hij is de wolf, speelt onschuldig, en schuift de shuld op mij. Hoe kunnen jullie dit niet zien? Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Of zijn niet in de buurt van een computer/slapen al de "dag" is nog maar net begonnen dus dat kan je nu nog niet als argument gaan gebruiken Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Maar toen gebeurde er iets wat de inwoners van Wakkerdam niet snel zullen vergeten. Achter Eliott dook namelijk een heks op. De heks begon gemeen te lachen en gooide een groen viezig brouwsel over Eliott heen. Dot zorgde ervoor dat Eliott allemaal bultjes kreeg en uiteindelijk niet meer kon ademen. Heks: Eliott -> Burger. Reageren
Together Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Ja, Heks als je dit leest. Gebruik een doodsdrankje. Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 En dan blijkt hij de wolf te zijn, dus, as I said: your fucking problem. Reageren
Together Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Nee, Ik ben geen wolf. Denk is even goed na? Als je een beetje denkt kom je er wel op. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 (bewerkt) stomme ik Bewerkt: 6 augustus 2014 door Dexist Reageren
Together Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Hoezo bedankt heks? Wat heeft hij/zij gedaan? Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 6 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Eliott is dood. Dat is duidelijk toch? Reageren
Dexist Geplaatst: 6 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2014 Sorry Ik las het helemaal verkeerd! Ik dacht eerst dat de heks, alleen bekend had gemaakt wat eliot was Maar eliot is dus dood! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.