Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ho ho ik zeg niet het zelfde als jij :)

Ik zeg: Gta5boy denkt dat jij een wolf bent, als hij dit denkt is hij wellicht zelf onschuldig. Daarna zegt hij dat hij jou gaat pakken, want jij bent volgens hem de wolf, en hij zelf burger.

Dit kan je er ook uit halen uit het bericht.

Je kan zoals ik eerder zei alle kanten op met dit bericht!

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Mag ik iedereen er nogmaals aan herinneren dat het bericht op de klaagmuur anoniem is geplaatst? Het had dus iedereen kunnen zijn. Ik snap niet waarom we er allemaal maar vanuit gaan dat het GTA5BOY was. En al was dat wel zo, dat bericht bewijs helemaal niks en kan op verschillende manieren worden geïnterpreteerd.

Dan nog een oproep van mij aan diegene die de heks is: misschien een idee om eens een van je speciale krachten te gaan gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ho ho ik zeg niet het zelfde als jij :)

Ik zeg: Gta5boy denkt dat jij een wolf bent, als hij dit denkt is hij wellicht zelf onschuldig. Daarna zegt hij dat hij jou gaat pakken, want jij bent volgens hem de wolf, en hij zelf burger.

Dit kan je er ook uit halen uit het bericht.

Je kan zoals ik eerder zei alle kanten op met dit bericht!

Het omgekeerde net. Hij gaat mij pakken, als burger. Het feit dat hij zegt dat ik een wolf ben is inderdaad geen stomme zet, maar het is omgekeerd. Hij is de wolf, speelt onschuldig, en schuift de shuld op mij.

Hoe kunnen jullie dit niet zien?

Link to comment
Delen op andere websites

SmTKlRx.png

Maar toen gebeurde er iets wat de inwoners van Wakkerdam niet snel zullen vergeten. Achter Eliott dook namelijk een heks op. De heks begon gemeen te lachen en gooide een groen viezig brouwsel over Eliott heen. Dot zorgde ervoor dat Eliott allemaal bultjes kreeg en uiteindelijk niet meer kon ademen.



Heks: Eliott -> Burger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...