Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Ho ho ik zeg niet het zelfde als jij :)

Ik zeg: Gta5boy denkt dat jij een wolf bent, als hij dit denkt is hij wellicht zelf onschuldig. Daarna zegt hij dat hij jou gaat pakken, want jij bent volgens hem de wolf, en hij zelf burger.

Dit kan je er ook uit halen uit het bericht.

Je kan zoals ik eerder zei alle kanten op met dit bericht!

Om dit bericht. Ik zei al het kan alle kanten op met dit bericht, verdachter is misschien niet het juiste woord maar we moeten wel gaan oppassen voor jou :)

Want wat ik ik de quote zei kan ook om gedraaid zijn (dit beweerde eliot ook al bij hoog en laag) ik zeg niet dat het zo is maar het kan.

Link to comment
Delen op andere websites

[table=header]Naam|Commentaar

aron24|Dood>Buger (lynch)

KaiSkillzz|Dood>Burger (lunch)

super_senne| Dood>Wolf!

SpacyColours|Dood>Jager (lunch)

ERRWINS|Dood>Ziener>Liefdesverdriet

Dexist| Burgemeester

Bierbuikje|??>erg stil. Wolf die zich (weer) op de achtergrond houd?

AXIO| ?

3L1077|Dood> Burger, Verkeerd optreden van de Heks.

Jaszpehr| ?

GTA5BOY|??>verdacht? 50/50? Het hele verhaal 3L1077/GTA5BOY

Votair|??>Begon als enige direct 3L1077 te verdedigen. 3L1077 bleek burger. Had Votair gelijk? Of is het een wolf die zich veilig probeert te stellen?

Cabyon|Dood>Burger (door jager)

DeJarnoxD| Onschuldig? > heeft op senne(wolf) gestemd als Lynch, wolf die op wolf stemt? Kleine kans >>> kan nog wel de welp zijn

Night-Men| Onschuldig? > senne(wolf) stemde op Nightmen als lynch, wolf die op wolf stemt? Kleine kans >>> kan nog wel de welp zijn[/table]

Pin mij er niet op vast dat ik zeg dat DejarnoXD en Night-men onschuldig kunnen zijn.

Tactisch spel van de wolven kan, waarbij ze juist wel als wolf op een wolf stemmen. Al vraag ik mij af hoe groot de kans is.

Ook wil ik een beroep doen op onze heks. Heks mocht je deze ronde overleven denk dan goed na over je Levensdrankje! Dit kan vooral nu van goed belang zijn. En je hebt wat goed te maken!

Logischerwijs blijven er een aantal mensen 'over'

Dit zijn: Bierbuikje, AXIO, Jaszpehr, GTA5BOY, Votair.

De kans is zeer groot dat tussen deze vijf een of meerdere wolven(of welp) zitten.

Dit waren mijn observaties tot nu toe.

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

Met 1 wolf dood en al 6 burgers denk ik niet dat we het goed aanpakken. Ook is het mij een raadsel waarom de heks er voor koos Eliott te doden, hij was in mijn ogen helemaal niet verdacht, maar goed dat terzijde. We hebben nu in ieder geval de uitspraken van 1 wolf om te analyseren. Mijn eigen stilte kan ik vooral verklaren doordat ik momenteel veel aan het werk ben. Lezen gaat dan wel, maar reageren kost te veel tijd in mijn pauzes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat we het onschuld van Dexist wel redelijk kunnen bewijzen. De super_senne wilde Dexist lynchen en Dexist heeft super_senne gelyncht. Dexist wist dat zijn stem cruciaal zou zijn een paar minuten voor de lynch en daarnaast ook nog als burgemeester. De ene wolf zou de andere wolf niet lynchen als die wist dat zijn stem doorslaggevend zou zijn.

Ik verander de stem voor burgemeester naar 3L1077

En als Lynch begin ik naar dexist een beetje argwaan te krijgen

Ik verander mijn Lynch: Let op dit is een tactische overweging, het blijft altijd nog steeds een grote gok.

Lynch Super_Senne

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niks uitsluiten. Hoe stom het ook klinkt, een wolf kan een andere wolf uit tactische overwegingen een stem geven om zo tot het einde onschuldig te lijken. Straks komt de welp erbij en zijn ze gewoon weer met drie als we nou niet oppassen. En ik neig dan naar Jarno. Net als senne veel te stil.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...