Froodooo Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 You've Got a Friend In Me is inderdaad ook super. En dan eigenlijk het liefst de versie samen met Lyle Lovett.
Dexist Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Wellicht iets voor de toekomst. Ik ben trouwens wel benieuwd of en welke afspeellijsten jullie gebruiken. Wordt die van Google Play bijvoorbeeld wel eens beluisterd? Youtube gebruik ik
NicolaB Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Geplaatst: 1 december 2014 You've Got a Friend In Me is inderdaad ook super. En dan eigenlijk het liefst de versie samen met Lyle Lovett. Dat is ook zeker een leuke versie. Ik luister echt van allerlei soorten versies van dat nummer. Deze versies vind ik weer heel iets anders, maar net zo mooi.
ERRWINS Geplaatst: 1 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2014 Wellicht iets voor de toekomst. Ik ben trouwens wel benieuwd of en welke afspeellijsten jullie gebruiken. Wordt die van Google Play bijvoorbeeld wel eens beluisterd? Persoonlijk prefereer ik YouTube
Guardian1980 Geplaatst: 3 december 2014 Rapport Geplaatst: 3 december 2014 Leuke voorstellijst, leuk thema; brings back memories. Ik ben trouwens wel benieuwd of en welke afspeellijsten jullie gebruiken. Enkel die van YouTube.
ERRWINS Geplaatst: 4 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Zo zie je maar weer dat Disney geen geld bespaard op kwalitatief goede muziek in haar films!
ThunderDuck Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Er zijn best wat slechte nummers te vinden in Disney's films. De hele soundtrack van Oliver & Company is saaie jaren-80 synthpop met zulke omhooggevallen figuren als Huey Lewis en Billy Joel. is zo racistisch als het maar kan, voor heeft Disney in plaats van zang het auditieve equivalent van een rasp opgenomen, en ja, .En alles dat Phil Collins maakt is per definitie een hoop bagger, dus we kunnen gelijk de sountrack van Tarzan en Brother Bear in de spreekwoordelijke zak naar Spanje gooien.
Froodooo Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 "En alles dat Phil Collins maakt is per definitie een hoop bagger." Gelukkig zijn er andere mensen die wel verstand hebben van muziek en de nummers van Phil Collins wel kunnen waarderen.
Guardian1980 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Tja, smaken verschillen nou eenmaal. En gelukkig zijn er zoveel muziek-stromingen, dat er voor ieder wel iets passends is.
ERRWINS Geplaatst: 6 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Phil Collins is een zeer getalenteerde muzikant én drummer. https://www.youtube.com/watch?v=wdebGzgS3Rg Bewerkt: 6 december 2014 door ERRWINS
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Nu we het toch over Phil Collins hebben, waar is In The Air Tonight? Die verdient toch een plaatsje in de top 20? Of op zijn minst in de voorstellijst.
ERRWINS Geplaatst: 8 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Dankzij de storing betreft het een oude lijst. Ik zal vanmiddag de nieuwe lijst en voorstellijst publiceren.
ERRWINS Geplaatst: 8 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Helaas zijn mijn PB's conversaties verloren gegaan, en dus ook de voorstellijsten van de leden. Leden die mij een volledige lijst hadden toegezonden, kunnen jullie dit a.u.b. nogmaals doen? De huidige voorstellijst heb ik zo goed mogelijk samengesteld; oude klassiekers gemixt met hedendaagse muziek. In de stijl van liefde/ballads Jet, helaas heeft je mooie Disney lijst geen nut gehad, aangezien de stemmen niet meer klopten. Het spijt me.
Froodooo Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Op basis van jullie reacties over welke afspeellijsten jullie gebruiken, concludeer ik in ieder geval dat Google Play Music niet wordt gebruikt. Als je daar geen abonnement op hebt, kun je volgens mij sowieso niet via die dienst luisteren (bij Spotify kan dat wel gratis, tot een bepaald aantal uur). Daarom deze week de up-to-date lijsten van YouTube en Spotify. Of nou ja, up-to-date... de goede volgorde in ieder geval. YouTube Spotify
ERRWINS Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Wederom bedankt voor je bijdrage, Froodooo!
Recommended Posts