Jump to content

GTAForum - Top 20


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 199
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    81

  • NicolaB

    22

  • Froodooo

    16

  • Visser23

    13

Jet, helaas heeft je mooie Disney lijst geen nut gehad, aangezien de stemmen niet meer klopten. Het spijt me.

Zonde... Kan je die lijst niet nog gewoon nog 1 week opnieuw doen dan? (niks tegen deze lijst hoor, dit is ook een mooie lijst ;P)

Link to comment
Delen op andere websites

Een hoop verschuiving aan het eind van het jaar. U2 en Phil Collins nemen domein over van Queen en we zien oude bekende terug in de geweldige voorstellijst, die ingezonden is door _Night-Men_. Bedankt hiervoor!

Wil jij jouw lijst ook terug zien in de Top 20? Dat kan! Stuur een PB met daarin jouw voorstellijst en zie je lijst binnenkort terug in de Top 20!

Nieuwkomers:

[table=header]Plek|Artiest|Titel|Beluister|Plek vorige week|Aantal weken

2|Phil Collins|In The Air Tonight|

|Voorstellijst|1

11|Phil Collins|You'll Be In My Heart|

|Voorstellijst|1

14|Guns N' Roses|Patience|

|Voorstellijst|1

15|John Legend|All Of Me|

|Voorstellijst|1

16|U2|With Or Without You|

|Voorstellijst|1

17|U2|Pride|

|Voorstellijst|1[/table]

Nummers die het niet hebben gered:

[table=header]Plek|Artiest|Titel|Beluister|Plek vorige week|Aantal weken

9|Bon Jovi|Living on a Prayer|

|10|13

10|Queen|We Are The Champions|

|8|2

12|Deep Purple|Smoke on the Water|

|12|12

16|Queen|One Vision|

|17|3

19|Rick Astley|Never Gonna Give You Up|

|19|3

20|Cindy Lauper|Time After Time|

|20|5[/table]

Vanaf volgend jaar wordt de regels iets verscherpt, wat betreft het volhouden van nummers in de lijst. Dit om te voorkomen dat continu dezelfde nummers in de lijst blijven staan. Hou de Top 20 dus in de gaten!

Veel luisterplezier en vergeet niet te stemmen!

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten een paar nummertjes in de voorstellijst, die zopas ook al in de top 20 lijst stonden. Waren er geen andere leukere nummers?

Grappig trouwens dat je iig wat van "supertramp - school" op YouTube kon vinden... Ik kwam in het 'rate het nummer boven je'-topic niet verder dan (een goede versie in) Grooveshark.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

De lijst is samengesteld door Henk (_Night-Men_) dus als je vragen hebt over bepaalde keuzes, dan adviseer ik je om hem te contacteren. :)

Het was inderdaad heel lastig om een goed exemplaar te vinden. Ik heb op YouTube een degelijk exemplaar kunnen vinden terwijl ik ook nog op andere sites heb lopen zoeken. Hetzelfde geldt bij nummers van Prince. Deze zijn ook een unicum op het internet geworden. :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

De lijst is samengesteld door Henk (_Night-Men_) dus als je vragen hebt over bepaalde keuzes, dan adviseer ik je om hem te contacteren. :)

EY HENK! HIERKOOMUH! :@

Nee, hoor prima. Het zijn ook mooie nummers. Als ie wist dat "Smoke on the Water" eruit lag deze week, had ie "Smoke on the Water" in de voorstellijst gegooid :D

Het was inderdaad heel lastig om een goed exemplaar te vinden. Ik heb op YouTube een degelijk exemplaar kunnen vinden terwijl ik ook nog op andere sites heb lopen zoeken. Hetzelfde geldt bij nummers van Prince. Deze zijn ook een unicum op het internet geworden. :sst:

Ja inderdaad. Ik heb nog wel eens dat als ik een gedeelte post in een gelimiteerd deel van dit forum, dat ik dan zelf dingen upload onder het mom van in huiselijke sfeer bekijken :puh: Dat gaat helaas in dit -open voor iedereen- forumgedeelte wat minder.
Link to comment
Delen op andere websites

De lijst is samengesteld door Henk (_Night-Men_) dus als je vragen hebt over bepaalde keuzes, dan adviseer ik je om hem te contacteren. :)

EY HENK! HIERKOOMUH! :@

Nee, hoor prima. Het zijn ook mooie nummers. Als ie wist dat "Smoke on the Water" eruit lag deze week, had ie "Smoke on the Water" in de voorstellijst gegooid :D

Joo. Inderdaad sneu dat Smoke on the Water verdwenen is :cry: Was me toch een potje janken.

O ja, degene die het verband vindt in mijn voorstellijst gaat door voor de koelkast. ERRWINS doet niet mee uiteraard.

Link to comment
Delen op andere websites

In de laatste week van het jaar nemen we afscheid van maar liefst 7 nummers, waaronder een nummer die het 14 weken heeft volgehouden: Survivor - Eye of the Tiger. Ik mag wel zeggen dat er pareltjes voor in de plaats komen. We zullen zien hoe ze het gaan doen aankomende week.

De voorstellijst is geheel in stijl van iets wat deze week centraal staat. Ik heb het natuurlijk over kerst. Wat is jouw favoriete kerstnummer? Laat het ons weten!

Nieuwkomers:

[table=header]Plek|Artiest|Titel|Beluister|Plek vorige week|Aantal weken

4|The Doors|Riders on the Storm|

|Voorstellijst|1

5|Dire Straits|Brothers in Arms|

|Voorstellijst|1

6|Deep Purple|Child in Time|

|Voorstellijst|1

12|Bruce Springsteen|The River|

|Voorstellijst|1

18|Supertramp|School|

|Voorstellijst|1

19|Meatloaf|Paradise by the Dashboard Light|

|Voorstellijst|1

20|Guns N' Roses|November Rain|

|Voorstellijst|1[/table]

Oude nummers:

[table=header]Plek|Artiest|Titel|Beluister|Plek vorige week|Aantal weken

9|Dire Straits|Sultans of Swing|

|13|13

14|Guns N' Roses|Patience|

|Voorstellijst|1

15|John Legend|All Of Me|

|Voorstellijst|1

17|U2|Pride|

|Voorstellijst|1

18|Lynyrd Skynyrd|Free Bird|

|14|7

19|Survivor|Eye of the Tiger|

|17|14

20|U2 ft Mary J. Blige|One|

|18|4[/table] Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie lijst natuurlijk. De voorstellijst heeft niet zo heel veel nummers die mij aanspreken, maar The End van The Doors is een erg goed nummer. :) Doet me weer een beetje denken aan de film Apocalypse Now, omdat The End de soundtrack van die film was natuurlijk.

apocalypse-now-1.jpeg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...