Jump to content

SpacyColours

Recommended Posts

Vanochtend heb ik bij wijze van toeval een vijftal stukken stokbrood een flinke klodder (hoe heet zoiets eigenlijk in dit geval?) leverworst naar binnen gewerkt, heerlijk in de buitenlucht. Net als bij veel voedsel schommelt mijn mening en smaak bij leverworst vaak: soms walg ik er bijna van, op andere momenten smaakt het me prima. Heeft mogelijk één en ander te doen met de wijze van consumptie: op een toastje of een sneetje stokbrood komt de worst beter tot z'n recht dan 'los', als zijnde een borrelhapje. In het laatste geval geef ik toch echt de voorkeur aan een ander stukje vlees, het contrast tussen de overheersende semi-zachte worst en de harde stukken ertussen staat me dan absoluut niet aan. Ik noem het overigens leverworst, zo kom ik het ook meestal tegen in de winkel.

Dit ontbijt was overigens bij een vriend van me, en hij heeft de verpakking (precies degene in de OP) geopend door met een mes een fikse snee (in de lengte) in de rug aan te brengen. Toevallig zat ik me toen af te vragen hoe je zo'n verpakking anders open krijgt, en om eerlijk te zijn schoot me op dat moment geen alternatieve openingswijze te binnen. Daarbij heb ik heb eveneens geen nadelen bevonden met betrekking tot deze opening, dus wat mij betreft is dat een aanradertje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet echt problemen met smeerworst. Ik vind het wel eens lekker om op mijn brood te smeren zoals smeerkaas, maar ik zou me niet echt vol willen eten aan dit spul. Smeerworst is ook best wel lekker op crackers, dat moest ik er wel bij vermelden. Ik eet het niet dus elke dag omdat ik anders dood ga. Dat gaan we toch wel allemaal als we pindakaas met hagelslag eten. :7

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...