Jump to content

Phoeny's Picture Paradise


Phoenyxar

Recommended Posts

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    153

  • RUBENN

    9

  • Michael

    8

  • NicolaB

    8

Top Posters In This Topic

Deze is op het Museumplein gemaakt, dat zal je wel weten (maar is eigenlijk de derde van vorige post).

Die bedoelde ik inderdaad. Ik kon mij het Museumplein niet zo herinneren, maar ik kom dan ook niet vaak in Amsterdam. Bezoeken aan Amsterdam blijven voor mij praktisch beperkt tot de binnenstad rond de Dam, rond de Arena/HMH, en de treinstations.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet wel toegeven dat ik het plein expres groter maak dan het is (hoewel het best groot is) aangezien het Stedelijk Museum enkele meters uit beeld valt en 2 meter achter mij de ingang voor de parking en het einde van het plein/park is. Maar de Westkant van het plein ziet er inderdaad wel recent aangepast uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zeker kunnen dat het aangepast is. Voor mijn gevoel staat Amsterdam altijd in de verbouwing, al viel het mij de laatste keer behoorlijk mee toen ik op CS uitstapte.

Link to comment
Delen op andere websites

Die bedoelde ik inderdaad. Ik kon mij het Museumplein niet zo herinneren, maar ik kom dan ook niet vaak in Amsterdam. Bezoeken aan Amsterdam blijven voor mij praktisch beperkt tot de binnenstad rond de Dam, rond de Arena/HMH, en de treinstations.

Zo'n anderhalf jaar geleden was ik bij het Rijksmuseum en heb ik ook nog bij dat 'I Amsterdam' werkje gestaan, maar ik kan mij dat hele grasveld niet herinneren :7 Ik ken het dan weer van de demonstraties/evenementen en die ene keer vorig jaar dat Obama er landde met zijn helikopters :7

Mooi topic trouwens, ik volg het nog steeds. KUTGW :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou zeker kunnen dat het aangepast is. Voor mijn gevoel staat Amsterdam altijd in de verbouwing, al viel het mij de laatste keer behoorlijk mee toen ik op CS uitstapte.

De Magna Plaza staat nu in z'n geheel in de steigers, en er zijn atm veel wegen opgebroken. Altijd in verbouwing is niet per sé positief voor mensen die er vaak komen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...